فوتسال جایزه بزرگ برزیل

بازی شجاعانه ایران و تدابیر لوپز

تیم ملی فوتسال کشورمان با وجود ارائه بازی شجاعانه مقابل تیم پرقدرت اسپانیا تن به شکست داد و از راهیابی به دیدار نهایی ششمین دوره مسابقات گراند پریکس برزیل بازماند.
کد خبر: ۳۶۱۵۹۲

به گزارش مهر ، تیم فوتسال ایران که با برتری مقابل تیم‌های گواتمالا ، پرتغال و آرژانتین به دیدار نیمه نهایی مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل صعود کرده بود، برای راهیابی به دیدار نهایی این رقابت‌ها شب گذشته در سالن «نیوتن دی فاریا» شهر آناپلیس به مصاف تیم ملی فوتسال اسپانیا رفت.

تیم ایران در این بازی نمایشی شجاعانه داشت و با وجود برتری 3 بر یک در نیمه اول در پایان متحمل شکست 6 بر 4 شد و شانس حضور در دیدار نهایی مسابقات فوتسال گراند پریکس را از دست داد.

شاگردان حسین شمس در مصاف با اسپانیا نمایشی در خور توجه داشتند و با گل دقیقه 6 جواد اصغری مقدم از قهرمان اروپا پیش افتادند. پنج دقیقه بعد مسعود دانشور، آقای گل لیگ برتر فوتسال ایران گل دوم را به ثمر رساند اما تنها یک دقیقه پس از این گل تیم اسپانیا توسط بازیکنی به نام «لین» یکی از گل‌های خورده را جبران کرد.

این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و تیم کشورمان بازهم به گلی دیگر دست یافت. گل سوم تیم ایران را جواد اصغری مقدم در فاصله یک دقیقه مانده به پایان نیمه اول به ثمر رساند و شاگردان شمس را با برتری 3 بر یک در پایان نیمه اول به رختکن فرستاد.

«خوزه وننسیو لوپز» سرمربی تیم ملی فوتسال اسپانیا با تدابیر ویژه خود در نیمه دوم ابتکار عمل را در دست گرفت و تیمش پنج بار دیگر گل به گل رسید. ستاره این نیمه «آیکاردی» بود که موفق شد سه بار در دقایق 23، 28 و 36 دروازه ایران را باز کند. او گل سوم خود و پنجمین گل اسپانیا را به زیبایی به ثمر رساند و موثرترین بازیکن میدان لقب گرفت. در نیمه دوم شاگردان لوپز دوبار دیگر توسط «آلوارو» و لین در دقایق 25 و 37 به گل رسیدند تا گل دقیقه 37 محمد طاهری بی ثمر بماند.

بدین ترتیب تیم ملی فوتسال کشورمان نتوانست در ششمین دوره مسابقات فوتسال جایزه بزرگ برزیل برای سومین بار حضور در فینال مسابقات را تجربه کند و باید ساعت 10 صبح فردا (به وقت محلی) در سالن نیوتن دی فاریا تماشاگر دیدار فینال بین تیم‌های اسپانیا و برزیل باشد. شاگردان حسین شمس ساعت 19 امشب (به وقت محلی) در همین سالن دیدار رده بندی را مقابل پاراگوئه برگزار می کنند.

بامداد امروز تیم ملی فوتسال برزیل در مصاف با پاراگوئه با نتیجه 5 بر 3 به برتری رسید تا برای ششمین بار به دیدار نهایی تورنمنت گراند پریکس صعود کند.

تقابل اسپانیا و برزیل تداعی کننده دیدار آنها در فینال جام جهانی 2008 است، مسابقه‌ای که در پایان وقت‌های معمول و اضافی به نتیجه تساوی 2 بر 2 انجامید تا در ضربات پنالتی تیم برزیل برتری 4 بر 3 را از آن خود کرده و قهرمان جهان شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها