بسیجیان رسانه ملی در اعتراض به سوزاندن قرآن کریم در آمریکا، تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند. معترضان بسیجی در این تجمع که پس از نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بلال برگزار شد، شعار می‌دادند: «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، مهدی صاحب‌زمان صاحب‌عزاست امروز» یا «اهانت به قرآن نقشه استکبار است، مسلمان باغیرت از این فتنه بیزار است» و «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل».
کد خبر: ۳۵۳۳۲۵

در تجمع اعتراض‌آمیز بسیجیان رسانه ملی، حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم، قائم‌مقام ریاست سازمان صدا و سیما در سخنانی، حوادث 11 سپتامبر را بهانه‌ای برای ستیز با مسلمانان خواند و گفت: همه می‌دانند که حادثه 11 سپتامبر اگر ساختگی نبوده باشد، مربوط به مسلمانان نیست و نتیجه قهری ظلم آمریکاست. موسوی‌مقدم افزود: اگر این حادثه کار القاعده هم بوده باشد، همه می‌دانند که القاعده مولود و دست‌پرورده خود آنهاست.

قائم‌مقام صدا و سیما همچنین با اشاره به قرآن‌سوزی اخیر خطاب به سران آمریکا گفت: یا مسوولیت این هتک حرمت را بپذیرید و پذیرای واکنش‌های مسلمانان در سراسر جهان باشید یا اعتراف کنید که نمی‌توانید کشورتان را اداره کنید و هر کسی ممکن است با اقدامی خودسرانه، توانایی‌های شما و ادعاهایتان را درباره کارهای بزرگ به چالش بکشد.

موسوی‌مقدم افزود: شما که ادعای دفاع از آزادی اندیشه را هم دارید، چطور در برابر اهانت به کتاب خدا و زیر پا گذاشتن حرمت صدها میلیون مسلمان ساکت هستید؟!

در این مراسم مهدی فرجی، رئیس بسیج سازمان صدا و سیما هم در سخنان کوتاهی گفت: همان‌گونه که علمای ما گفته‌اند، ما حساب مسیحیت اصیل را از کلیسای فلوریدا و کشیش خائنش جدا می‌کنیم؛ اما متعجبیم که جهان مسیحیت هیچ واکنشی به این رفتار زشت مدعی پیروی از حضرت عیسی(ع) نشان ندادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها