معلوم نیست در کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال چه می‌گذرد که آقایان با کامرونی‌ها برای بازی با تیم امید در تاریخ 25 آبان به توافق می‌رسند، خبر را رسانه‌ای می‌کنند و تازه یادشان می‌افتد که بازی‌های آسیایی گوانگجو از 21 آبان آغاز می‌شود و اصلا تیم امید در آن تاریخ در ایران نیست که در ورزشگاه آزادی با کامرون بازی کند! در مورد این اشتباه، حرف‌های عباس ترابیان که خود خبر قطعی شدن بازی با کامرون در تاریخ 25 آبان را اعلام کرده بود، گویای همه چیز است: «ما در ابتدا به فدراسیون فوتبال کامرون پیشنهاد کرده بودیم که در تاریخ 12 اکتبر 2010 (20 مهرماه 1389) پذیرای تیم فوتبال امید این کشور در تهران باشیم که کامرونی‌ها اعلام کردند فقط در تاریخ 16 نوامبر 2010 (25 آبان 1389) می‌توانند به تهران سفر کنند. ما هم با توجه به نیاز تیم فوتبال امید ایران با برگزاری مسابقه در این تاریخ (25 آبان) موافقت کردیم؛ اما پس از آن که از تداخل زمان برگزاری این مسابقه با بازی‌های آسیایی گوانگجو باخبر شدیم، ایمیلی به فدراسیون فوتبال کامرون ارسال و اعلام کردیم در تاریخ اعلام شده قبلی نمی‌توانیم پذیرای امیدهای فوتبال این کشور باشیم!»
کد خبر: ۳۵۱۷۸۲

البته این برای اولین بار نیست که سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در تعیین زمان باز‌ی‌های تدارکاتی، اینچنین دچار اشتباه فاحش می‌شود. عباس ترابیان سوم مرداد ماه گذشته نیز خبر بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان با اکراین،‌ در تاریخ 20 مرداد را رسانه‌ای کرد و تازه پس از آن متوجه شد که در تاریخ مقرر (20 مرداد)، بازی دوستانه اکراین با هلند در سایت فیفا ثبت شده و تمام مذاکرات صورت گرفته بی‌حاصل بوده است!

البته از همان ابتدا هم پیش‌بینی می‌شد عباس ترابیان، سرپرست کنونی کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال، به دلیل مشغله‌های کاری فراوان، نتواند در پست جدید کارایی لازم را داشته باشد. ترابیان علاوه بر ریاست کمیته فوتسال، در وزارت نفت هم شاغل است و کمیته بین‌الملل سومین شغل او به شمار می‌رود. به عبارتی وقتی قبول مسوولیت در برقراری ارتباطات 4 باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و 18 تیم ملی در رده‌های مختلف سنی آقایان و بانوان، دغدغه سوم سرپرست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال باشد، باید منتظر اشتباهات دیگری از سوی این کمیته بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها