زن و مردی که پس از ربودن یک دختر 3 ماهه در یکی از پارک‌های شهر ساری، او را به یک زوج نابارور فروخته بودند، دستگیر شدند و این کودک پس از 5 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت. به گزارش «جام‌جم»، سال 84 یک خانواده 4 نفره مشهدی برای تفریح به شهر ساری سفر کردند. هنگام ظهر، زوج مشهدی برای خواندن نماز به نمازخانه یکی از پارک‌های شهر رفتند و دختر 3 ماهه خود را به پسر خانواده سپردند.
کد خبر: ۳۴۹۵۶۶

پس از دقایقی وقتی زوج شهرستانی بازگشتند، متوجه شدند پسر خردسال گریه می‌کند و خبری از کودک 3 ماهه نیست.

زن و مرد جوان با آرام کردن پسر خردسال، از وی درباره خواهرش پرسیدند که او گفت: پس از رفتن شما یک زن و مرد به من خوراکی تعارف کردند. در همین موقع خواهرم شروع به گریه کرد که زن غریبه خواهرم را در آغوش گرفت تا آرامش کند.

چند دقیقه بعد آنها مرا به سراغ شما فرستادند. وقتی شما را نیافتم، به سمت محوطه پارک بازگشتم، ولی خبری از آنها و خواهرم نبود.

فرار زن و مرد کودک‌ربا

زوج شهرستانی پس از جستجوی زن و مرد غریبه در محوطه پارک، وقتی موفق به یافتن آنها نشدند، با حضور در پلیس آگاهی مازندران، از ماموران تقاضای کمک کردند.

تحقیقات کارآگاهان برای یافتن زن و مرد کودک‌ربا ادامه داشت، اما در این مدت هیچ نشان و سرنخی از آنها به دست نیامد.

بنابر این گزارش، 5 سال پس از وقوع این حادثه، چند روز پیش ماموران پلیس آگاهی مازندران با پیگیری پرونده، سرنخ‌هایی در ارتباط با این کودک‌ربایی به دست آوردند و مخفیگاه زن و مرد آدم‌ربا را در یکی از محله‌های ساری شناسایی و با دستور قضایی آنها را دستگیر کردند.

اعتراف کودک‌رباها

زن و مرد کودک‌ربا در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کردند که به خاطر مشکلات مالی، دختر 3 ماهه را 5 سال پیش در یکی از پارک‌های شهر ساری ربوده و آن را به زوجی که صاحب فرزند نمی‌شدند، فروخته‌اند.

با ثبت اظهارات آنها، منزل این زوج در یکی از محله‌های شهر شناسایی شد و آنها به پلیس آگاهی انتقال یافتند.

این زن و مرد در بازجویی‌های پلیسی به خرید کودک مشهدی اعتراف کردند.

بی‌اطلاعی مادرخوانده از کودک‌ربایی

مادرخوانده کودک در اظهاراتش گفت: من صاحب فرزند نمی‌شدم تا این که یک روز در یکی از بوستان‌های شهر با زنی آشنا شده و ماجرای زندگی‌ام را با او در میان گذاشتم. یک روز او گفت یکی از اقوامش به خاطر مشکل مالی می‌خواهد دختر 3 ماهه‌اش را بفروشد.

وی افزود: با شنیدن این حرف، ماجرا را با شوهرم در میان گذاشتم که او پذیرفت تا با پرداخت مبلغی به آنها، نوزاد دختر را تحویل بگیریم.

وی یادآور شد: از ربوده شدن دختر کوچولو بی‌خبر بودیم.

پس از ثبت اظهارات وی، شوهرش نیز در بازجویی اظهارات همسرش را تایید کرد. بنابر این گزارش، برای زن و مرد کودک‌ربا قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از آنها برای افشای دیگر جرایم و دستگیری همدستان احتمالی آنها ادامه دارد. دختر کوچولو نیز بعد از 5 سال به آغوش خانواده‌اش بازگشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها