سردار ساجدی‌نیا خبر داد

بازداشت سارقان طلافروشی‌های تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: پلیس موفق شده عوامل 5 فقره سرقت از طلافروشی‌های تهران را دستگیر کند.
کد خبر: ۳۴۸۲۸۳

به گزارش فارس، سردار حسین ساجدی‌نیا امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی هفته‌های گذشته 5 فقره سرقت از طلافروشی‌ها روی داد که دو فقره از این سرقت‌ها نافرجام ماند و سارقان در سه فقره سرقت موفق به سرقت از طلافروشی شدند.

وی اظهار داشت: تمام سارقان این سرقت‌ها به جز یک نفر دستگیر شدند.

سردار ساجدی‌نیا گفت: 40 درصد طلافروشان تهران به سیستم آلارم مجهز شده و به پلیس 110 متصل شده‌اند. تا یکی دو ماه آینده نیز اکثر طلافروشان به این سیستم مجهز خواهند شد.

وی اظهار داشت: در صورت نصب این سیستم در تمام طلافروشی‌ها پلیس در صورت بروز حادثه کمتر از پنج دقیقه به محل خواهد رسید.

فرمانده پلیس تهران گفت: طلافروشی‌هایی که طی این مدت مورد سرقت قرار گرفته‌اند مجهز به دوربین نبوده و یا دوربین‌هایشان ایراد داشته است.

بازداشت  عوامل بلوتوث سیاه 

سردار ساجدی‌نیا درباره دستگیری عوامل انتشار یک بلوتوث سیاه ، گفت: چندی پیش با انتشار این بلوتوث در شهر تهران موضوع را پیگیری کردیم و شش نفر از اعضای اصلی این اقدام توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند پرونده این افراد در محاکم قضایی در حال پیگیری است.

سردار ساجدی‌نیا درباره خبر یک روزنامه درباره آمادگی پلیس تهران مبنی بر برخورد با کودک‌آزاری، گفت: چنین موضوعی را پلیس به این شکل مطرح نکرده است اما پلیس آماده است صریحاً گزارش‌های کودک آزاری را پیگیری و اقدام کند.

وی افزود: پلیس با هرگونه کودک آزاری برخورد خواهد کرد و کوتاه نخواهد آمد.

سردار ساجدی‌نیآ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهروندان کودک‌آزاری را گزارش می‌دهد اما پلیس با آنها برخورد نمی‌کند، گفت: کودک‌آزاری جزو فوریت‌های پلیسی 110 نیست. پلیس در صورتی که کودک آزاری در حال وقوع باشد وارد عمل می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در بخش دیگر سخنانش با تشکر از صنف اغذیه‌فروشان، گفت: تاکنون تخلفی در سطح شهر تهران به ما گزارش نشده است و این صنف همکاری خوبی با پلیس داشته است.

وی اظهار داشت: طی روزهای گذشته تعدادی از افرادی که تظاهر به روزه‌خواری کرده‌اند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار ساجدی‌نیا گفت: پلیس 12 مرکز اغذیه‌فروشی در مسیرهای منتهی به شهر تهران را به دلیل رعایت نکردن موازین ماه رمضان تعطیل کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها