مسئولان فدراسیون فوتبال اوکراین ضمن عذرخواهی از لغو دیدار این تیم مقابل ملی پوشان فوتبال کشورمان، پیشنهاد برگزاری دیدارهای تدارکاتی بین دو تیم ایران و اوکراین در سال 2011 را مطرح کردند.
کد خبر: ۳۴۳۳۵۱

عباس ترابیان در گفت و گو با مهر، ضمن اعلام این خبر افزود: در پاسخ به نامه اعتراض آمیز ما به فدراسیون فوتبال اوکراین از بابت لغو دیدار دوستانه ما با این تیم در تاریخ 20 مردادماه، که عمل این فدراسیون را غیرحرفه ای و برخلاف روابط دوستانه فدراسیون‌های دو کشور خوانده بودیم، نامه‌ای از فدراسیون فوتبال اوکراین به کمیته روابط بین الملل فدراسیون آمد که طی آن از لغو مسابقه تدارکاتی یاد شده عذرخواهی شده بود.

در این نامه که به امضای ولادیمیر لاشکول ، نایب رئیس و الکساندر باندورکور ، دبیرکل فدراسیون فوتبال اوکراین رسیده است، ضمن یادآوری آنچه بر لغو دیدار دوستانه این تیم با هلند در تاریخ 11 اوت 2010 (20 مرداد 1389) گذشت و باعث شد تا اوکراینی‌ها خواهان بازی با تیم ایران شوند، آمده است: برای بازی در این تاریخ به دنبال یک حریف تدارکاتی خوب بودیم و به همین خاطر تیم ملی ایران را انتخاب کردیم و برای این بازی پیشقدم شدیم. ما برای بازی با تیم ملی ایران آماده می شدیم، که مجددا فدراسیون فوتبال هلند خواهان بازی دوباره با تیم اوکراین شد و با توجه به قراردادی که با این فدراسیون داشتیم، در تاریخ 20 مرداد با هلند دیدار خواهیم کرد.

اوکراینی‌ها حتی نسخه‌ای از نامه فدراسیون فوتبال هلند برای دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور را به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال کرده‌اند تا به نوعی حسن نیت خود را اثبات کنند.

ترابیان با بیان این مطالب افزود: فدراسیون فوتبال اوکراین از ما خواسته است مراتب عذرخواهی‌شان را پذیرا باشیم و با تاکید بر تداوم روابط دوستانه و حسنه فدراسیون‌های دو کشور برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ 9 فوریه 2011 در کشورمان و 2 سپتامبر 2011 در اوکراین اعلام آمادگی کرده‌ و حتی پیش قرارداد این دو بازی را به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند.

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ما در جواب فدراسیون فوتبال اوکراین نامه‌ای را تهیه کردیم که ضمن ارزیابی مثبت از این نامه اعلام کردیم، پیشنهاد آنها را در کمیته تیم‌های ملی بررسی کرده و در صورت موافقت با آن نامه پیش قرارداد بازی را امضا و به فدراسیون فوتبال اوکراین ارسال می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها