وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هنوز در برابر لغو کنسرت‌های موسیقی در شهرستان‌ها موضع نگرفته است. حمیدرضا نوربخش از مخالفت مسوولان ارشاد تبریز با برگزاری هر گونه کنسرت از جمله کنسرت گروه همنوازان کلهر در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۳۹۷۹۱

خواننده گروه موسیقی «همنوازان کلهر» با اعلام این خبر به مهر گفت: حدود 15 روز پیش درخواست صدور مجوز برای برگزاری کنسرت در تاریخ اول مردادماه را به اداره کل ارشاد تبریز ارائه کردیم و پیش پرداخت رزرو سالن هم پرداخت شد. مسوولان هم قول مساعد برای همکاری با گروه دادند ولی متاسفانه مطلع شدیم که با درخواست مجوز برای برگزاری کنسرت موافقت نشده است و زمانی که دلیل را جویا شدیم، گفتند که به هیچ گروه موسیقی برای برگزاری کنسرت مجوز داده نمی‌شود.

حمیدرضا نوربخش در ادامه صحبت‌های خود به آمادگی گروه برای برگزاری کنسرت در تهران اشاره کرد و گفت: گروه مشغول تمرین قطعات هستند و قرار است قطعاتی براساس اشعاری از مولانا اجرا شود.

اگرچه برنامه موسیقی گروه همنوازان به دلیل مخالفت اداره ارشاد تبریز روی صحنه نمی‌رود، اما کنسرت حسام‌الدین سراج با وجود موافقت و مجوز مسوولان فرهنگی و سیاسی کرمانشاه لغو شد. در همین ارتباط فارس خبر داد که به علت برگزار نشدن این کنسرت، 20 میلیون تومان به برگزارکنندگان آن خسارت وارد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها