آمدن کروبی به صحنه ؛ ترکیب احزاب روشن تر شد

مهدی کروبی امروز نامزد هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد.
کد خبر: ۳۳۶۵۳
این داغ ترین خبری است که دیروز درباره انتخابات مجلس هفتم شنیده می شد و خبرنگار جام جم تایید آن را از زبان رئیس جمهوری شنید. خاتمی که عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز است در پاسخ پرسش خبرنگار ما اظهار کرد: فکر می کنم آقای کروبی تصمیم گرفته اند ثبت نام کنند.

جلسه سه شنبه جامعه روحانیت

جامعه روحانیت مبارز در جلسه سه شنبه خود ، آخرین وضعیت فهرست انتخاباتی را بررسی کرده است و به گزارش ایسنا ، در این جلسه مقرر شد تا اعضای جامعه به صورت انفرادی برای ثبت نام اقدام کنند.

ساماندهی مشارکت

از حزب مشارکت هم خبر می رسد که برخی چهره های مطرح این حزب دیروز ثبت نام کرده اند و این حزب جلسه ویژه ای را شنبه شب برگزار خواهد کرد تا بحث ساماندهی نامزدهای انتخاباتی خود را به فهرست تکمیلی جناح منتقد سرانجام برساند. محمدرضا باهنر ، هم که احتمالا از کرمان نامزد نمایندگی مجلس خواهد شد ، به خبرنگار جام جم گفت : فهرست جناح منتقد در حال تکمیل شدن است و احزاب مختلف به صورت جداگانه در حال ثبت نام نامزدهای خود هستند.

مستقل ها

یک منبع مطلع به خبرنگار ما گفت : از محمدرضا سرشار، عبدالحسین روح الامینی ، هادی غفاری ، علی شکوهی و مهدی کوچک زاده به عنوان نامزدهای مستقلی یاد می شود که تا دیروز ثبت نام کرده اند.

مواضع جدید کارگزاران

یک عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی دیشب از کناره گیری محمد هاشمی و حسین مرعشی در انتخابات مجلس هفتم خبر داد. علی هاشمی که به همراه عطریانفر از تهران نامزد نمایندگی مجلس است ، به جام جم گفت : آقایان مهاجرانی ، فروزش و ملک زاده هم علی رغم دعوت کارگزاران از ثبت نام امتناع کردند هر چند که برخی از آنها دارای محدودیت قانونی هم بودند. وی افزود: سید حسین هاشمی از میانه ، طاهرنژاد از نوشهر و چالوس و جبارزاده از تبریز 3عضو دیگر مرکزیت کارگزاران هستند که در انتخابات شرکت خواهند کرد. هاشمی درباره ائتلاف با جبهه دوم خرداد هم یادآور شد: مذاکراتی در جریان است تا پس از پایان ثبت نام نامزدها بر یک فهرست مشترک توافق شود. وی سیاست کارگزاران در شهرهای کوچک را حمایت از نامزدهای ثبت نام کرده و نزدیک به تفکرات این حزب بیان کرد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها