متهم 12 میلیون تومان از طلاهای مادربزرگش را سرقت کرده بود

سرقت‌ از مادربزرگ برای تفریح با دوستان

جوانی که برای تامین هزینه سفر و خوشگذرانی با دوستانش، طلاهای میلیونی مادربزرگ را به سرقت می‌برد، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۳۵۴۵۱

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته زن سالخورده‌ای به شعبه نهم بازپرسی دادسرای ناحیه 5 تهران مراجعه و از نوه جوان خود شکایت کرد. شاکی در تشریح ماجرا به بازپرس شوکت گفت: چند ماه قبل هنگام رفتن به مهمانی، وقتی به سراغ صندوقچه طلاهایم رفتم، متوجه شدم یک قطعه از طلاها به سرقت رفته است.

وی ادامه داد: ابتدا به گمان این که طلاها را در جای دیگری گذاشته‌ام به جستجو پرداختم ولی بی‌نتیجه بود. پس از آن چند بار دیگر هم به طرز مرموزی چندین قطعه از طلاهایم به سرقت رفت و تاکنون مقداری از طلاهایم به ارزش 12 میلیون تومان به سرقت رفته است. به یکی از نوه‌هایم شک دارم، چرا که او بعد از گم شدن طلاهایم، همراه دوستانش به سفرهای طولانی می‌رفت. با شکایت این زن، نوه وی تحت تعقیب قرار گرفت و 2 روز قبل دستگیر شد و در بازجویی‌های پلیسی اظهارات متناقضی را بیان کرد.

در حالی که تحقیقات ماموران برای فاش شدن راز این سرقت‌های مرموز ادامه داشت، ماموران پی بردند نوه وی از ماه‌ها قبل بیکار بوده و هزینه زندگی‌اش را نیز خانواده‌اش تامین می‌کنند ولی بعد از سرقت، پول‌های کلان به دست آورده، دوستانش را برای تفریح به شهرهای شمالی دعوت کرده است. با مشخص شدن این موضوع، ماموران دوباره به تحقیق از نوه خطاکار پرداختند ولی او همچنان سرقت طلاهای مادربزرگ را انکار می‌کند، در حالی که طبق شواهد پلیسی، طلاهای مادربزرگ از سوی وی سرقت شده است. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها