سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

گلباشی ترکیه میزبان طلایی‌پوشان اصفهان می‌شود

مجید بصیرت سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: از ششم تیر ماه سال جاری اردوی تیم فوتبال سپاهان در گلباشی ترکیه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۳۲۷

به گزارش فارس ، سرپرست تیم فوتبال سپاهان در ارتباط با پشت سر گذاشتن دوره حرفه‌ای مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا ، اظهار داشت: این دوره مربیگری از بیست و دوم تا سی‌ام خردادماه در آکادمی ملی المپیک و با تدریس مرتضی محصص و مسعود اقبالی برگزار شد ؛ مدیریت باشگاه شرایط حضورم در این دوره را فراهم نمود و خوشحالم که در این دوره فشرده، آموزش‌های ارزنده‌‌ای را کسب کردم.

وی به شرایط تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و افزود: با تلاش مسئولان باشگاه ضمن حفظ استخوان‌بندی تیم، بازیکنان شایسته‌ای به ما اضافه شده‌اند و قطعا هواداران ، سپاهانی قدرتمند‌تر از فصل گذشته را شاهد خواهند بود.

سرپرست تیم قهرمان لیگ برتر اضافه کرد: تمرینات تیم، هر روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود ؛ ضمن اینکه از ششم تا شانزدهم تیرماه جاری نیز به ترکیه می‌رویم و اردوی آماده‌سازی تیم را در کمپ گلباشی در 30 کیلومتری آنکارا برگزار می‌کنیم.

بصیرت تصریح کرد: چند بازی تدارکاتی در این اردو مد نظر ما قرار دارد که پس از اتمام اردو، تمرینات در اصفهان و در ورزشگاه فردوس فولاد مبارکه سپاهان ادامه می‌یابد.همه بازیکنانی که در فصل دهم سپاهان را همراهی می‌کنند در اردوی ترکیه حاضر خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها