50 نفر اول معرفی می‌شوند

اعلام نتایج دستیاری تا ساعت 24 امشب

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون دستیاری 88 تا ساعت 24 امشب ، گفت: 50 نفر اول آزمون و نفرات اول هر رشته معرفی می شوند.
کد خبر: ۳۳۵۲۳۱

دکتر جبرائیل نسل سراجی در گفتگو با مهر افزود: نتایج دستیاری مراحل پایانی خود را می گذراند اما باید توجه داشت که روند اعمال سهمیه های دستیاری سختی های خود را دارد و باید با دقت بسیار این کار انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی سعی مرکز سنجش آموزش پزشکی بر این موضوع استوار است که نتایج تا آخرین ساعات امروز 30 خرداد ماه از طریق سایت مرکز به صورت اینترنتی منتشر شود.

نسل سراجی یادآور شد: 50 نفر اول آزمون دستیاری دوره سی و هفتم معرفی می شوند و علاوه بر آن نفرات اول 25 رشته تخصصی نیز معرفی می شوند.

سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه 88 با حضور 16 هزار و 648 داوطلب در 34 حوزه امتحانی و 25 رشته تخصصی برگزار شد آزمون از سوی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به دلیل لو رفتن سئوالات ابطال و آزمون مجدد 13 اسفند برگزار شد.

پیش از این دکتر شاهرخ رامین در گفتگو با مهر از بررسی نهایی مجلس در مورد آزمون دستیاری 88 خبر داد و گفت: این بررسی به پایان رسیده است و وزارت بهداشت می تواند نتایج را اعلام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها