طی 3 روز آینده رخ می‌دهد

گرد و غبار در غرب و جنوب غرب ایران

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد در سه روز آینده پدیده گرد و غبار در برخی نقاط جنوب غرب و غرب پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۳۵۱۸۶

‌به گزارش فارس ، طبق اعلام سازمان هواشناسی کشور ، تصاویر دریافتی از ماهواره هواشناسی و بررسی نقشه‌ های پیش‌یابی و آینده‌نگری بیانگر این مطلب است که طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب ، غرب ، دامنه ‌های البرز ، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و ارتفاعات شمال شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در ساعات بعد از ظهر رشد ابر ، وزش باد ، رگبار پراکنده و رعد و برق رخ خواهد داد ؛ همچنین در سه روز آینده پدیده گرد و غبار در برخی نقاط جنوب غرب و غرب پیش‌بینی می‌شود.

آسمان استان ‌های غربی کشور در 24 ساعت آینده کمی ابری به تدریج افزایش ابر اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود‌ ؛ آسمان ‌استان‌های شمالی کشور در 24 ساعت آینده نیمه ابری در پاره‌ای نقاط ابری گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود‌.

وضعیت هوای استان تهران در 24 ساعت آینده کمی ابری در پاره‌ای نقاط افزایش ابر و وزش باد و در ارتفاعات رعد و برق پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 36+ و 23+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. ‌

وضعیت هوای استان خراسان رضوی در 24 ساعت آینده نیمه ابری در ارتفاعات رعد و برق به تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوای این استان نیز به ترتیب 39‌+ و 25+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

وضعیت هوای استان فارس ‌در 24 ساعت آینده کمی ابری به تدریج افزایش ابر و وزش باد در ارتفاعات رعد و برق پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه دمای هوای این استان به ترتیب 38+ و 20‌+ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها