پورمحمدی :

طنزپرداز قوی نداریم

مدیر شبکه سوم سیما با اشاره به اینکه از 5 تیر،‌ سینما گلخانه بعد ازظهرها پخش می شود، گفت: علاوه براین هر روز‌ یک مجموعه تلویزیونی ایرانی قبل از ظهرها پخش می شود .
کد خبر: ۳۳۴۱۷۰

به گزارش واحد مرکزی خبر ، علی اصغر پورمحمدی در نشست خبری معاون و مدیران شبکه های سیما افزود: سری جدید مسابقه" مسیر طلایی" از جمله برنامه های تابستانی امسال این شبکه است و برنامه" هوش برتر" که ویژه دانشجویان و دانشگاهیان است برای مهر ماه درنظرگرفته شده است.

پورمحمدی با اشاره به این که دو کار طنز دردست ساخت است، گفت: این برنامه ها برای مخاطبان ساعات شب این شبکه ساخته می شود.

وی درباره تغییرات برنامه"خانه فیروزه ای" گفت: ‌تغییرات جزئی آن انجام شده است و بقیه تغییرات از جمله افزایش تعداد مجریان این برنامه گروه اجتماعی و خانواده به زودی صورت می گیرد.

مدیر شبکه 3 در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره بودجه این شبکه گفت:‌ ما کلا بودجه آنچنانی برای برنامه ها نداریم و بودجه ما از شبکه دو هم کمتر است.

پورمحمدی درباره پخش برنامه های جنگ و طنز نیز با تاکید بر اینکه کارطنز قوی و جدی نداریم، گفت: متاسفانه ما طنزپرداز قوی نداریم، در کشور ما چند قصه و رمان خوب چاپ می شود که ما استفاده کنیم؟

وی اضافه کرد: از مهدی مظلومی، کارگردان" باغ شیشه ای" نه معاون سیما و نه مدیر شبکه دو راضی نیست،‌ آقاخانی هم که کاری دردست ساخت دارد و مهران مدیری و من هر دو علاقه مندیم که کار طنز انجام شود ، اما یکسال و نیم طول می کشد تا کاری سیزده قسمتی یا پانزده قسمتی آماده شود که شاید با نارضایتی بخشی از مخاطبان هم روبرو شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها