در آستانه جام جهانی فوتبال

اسپانیا و پرتقال حریفان خود را گلباران کردند

در آستانه جام جهانی فوتبال تیمهای حاضر در این رقابتها در دو بازی دوستانه به میدان رفتند. و تیم های مدعی و صاحب نام اسپانیا و پرتقال حریفان خود را گلباران کردند.
کد خبر: ۳۳۳۰۸۶

به گزارش واحد مرکزی خبر، در آستانه رقابتهای جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی تیم ملی فوتبال پرتغال در راه آماده سازی و یافتن نقاط ضعف و قوت خود تیم ملی فوتبال موزامبیک را در دیداری تدارکاتی با سه گل شکست داد.

 در این دیدار که در ورزشگاه واندررز شهر ژوهانسبورگ پایتخت آفریقای جنوبی برگزار شد دنی آلوِش گومش 52 هوگو آلمیدا 75 و 83 زننده گلهای پرتغال در برابر موزامبیک بود.

تیم ملی فوتبال پرتغال که در گروه هفتم رقابتهای جام جهانی 2010  آفریقای جنوبی با تیم های فوتبال ساحل عاج،کره شمالی و برزیل همگروه است در نخستین دیدار خود در چارچوب این رقابتها در روز بیست و پنجم ماه ژوئن به مصاف تیم فوتبال ساحل عاج یکی از شش نماینده قاره آفریقا می رود.

تیم ملی فوتبال اسپانیا از مدعیان قهرمانی جام جهانی 2010، سه شنبه شب در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از این رقابت ها به پیروزی پرگل 6 بر 0 مقابل لهستان دست یافت.

در این بازی "فرناندو تورس" بازگشت خود از مصدومیت را با گلزنی جشن گرفت.

اما "آندرس اینیستا" که هر دو گل اسپانیا در نیمه اول را برای "داوید ویا" و "داوید سیلوا" ساخته و پرداخته کرد، به دلیل احساس ناراحتی در ناحیه ران پایش از زمین بیرون رفت.

"ژاوی آلونسو" سومین گل اسپانیا را در اوایل نیمه دوم به ثمر رساند. "سسک فابرگاس" و "پدرو" دیگر گلزنان اسپانیا مقابل لهستان بودند.

"وینسنته دل بوسکه" سرمربی تیم ملی اسپانیا در این دیدار با قرار دادن ویا در نوک حمله و اینیستا و داوید سیلوا پشت سر او، از آرایش 3-3-4 استفاده کرد.

در دیگر دیدارتدارکاتی دیشب ساحل عاج که "دیدیه دروگبا" را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد نتوانست از فرصت های زیادی که مقابل تیم دسته دومی لیگ سوییس به دست آورد، استفاده کند و به تساوی 1 بر 1 دست یافت.

سخنگوی تیم ملی فوتبال ساحل عاج در این باره اعلام کرده است که هنوز تصمیمی در مورد حضور دروگبای 32 ساله در جام جهانی گرفته نشده است. بر اساس قوانین فیفا جایگزین وی می تواند تا یک روز قبل از اولین بازی ساحل عاج مقابل پرتغال معرفی شود.

برنامه آخرین دیدارتدارکاتی قبل از آغارجام جهانی: : امشب‌: شیلی - نیوزیلند

 این آخرین دیدار دوستانه تیمهای ملی فوتبال جهان قبل از شروع جام جهانی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها