سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
محققان در بررسیهای جدید دریافتهاند که رژیم غذایی حاوی 2000 کالری انرژی که در غذاهای تبلیغاتی وجود دارد اغلب کمتر از نصف مقدار توصیه شده برای مصرف میوهها و سبزیجات و لبنیات را دارا هستند.
اما در عوض در این وعدههای غذایی که تبلیغ میشوند مقدار چربی و قند بسیار بالاست؛ به طوری که فقط در یک وعده غذایی 3 برابر بیش از مقدار توصیه شده برای مصرف قند و چربی وجود دارد.
این پژوهش که بر اساس تجزیه و تحلیل آگهیهای تبلیغاتی در تلویزیون آمریکا انجام گرفته در مجله انجمن رژیم غذایی آمریکا منتشر شده است.
مایکل منیک استادیار دانشگاه ایالتی آرمسترانگ آتلانتیک در ایالت جورجیا آمریکا در این باره گفت: غذاهایی که در تلویزیون تبلیغ میشوند در واقع با افزایش خطر بیماریهای مزمن ارتباط مستقیم دارند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
بازگشت ترامپ به کاخ سفید چه تاثیری بر سیاستهای آمریکا در قبال ایران دارد؟
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
رضا جباری: درگفتوگو با «جام جم»:
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم: