سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به کانادا که قرار بود شهریورماه سالجاری به منظور برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتبال این کشور صورت گیرد، در هاله ابهام قرار گرفته تا فدراسیون فوتبال به دنبال برگزاری دیدار با کره جنوبی در همین زمان باشد.
کد خبر: ۳۲۱۷۸۸

به گزارش مهر ، براساس توافق فدراسیون‌های فوتبال ایران و کانادا قرار بر این شده بود که تیم ملی فوتبال کشورمان شهریورماه سالجاری به کانادا سفر کرده و روز شنبه 4 سپتامبر 2010 (13 شهریور 1389) یک دیدار دوستانه را مقابل تیم ملی این کشور برگزار کنند.

یکی از موارد توافق طرفین این بود که کلیه هزینه های اقامت تیم ملی فوتبال کشورمان در تورنتو کانادا برعهده تیم میزبان باشد و علاوه بر این مبلغ 100 هزار دلار به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت شد.

علاوه بر این پیش بینی شده بود در تاریخ 7 سپتامبر 2010 (16 شهریور 1389) نیز تیم ملی کشورمان در تورنتو برابر تیم ستاره‌های لیگ آمریکا MLS صف آرایی کند.

در حالیکه قرار بود فدراسیون‌های فوتبال کانادا و ایران در روز 16 آوریل 2010 رسما خبر برگزاری این دیدار دوستانه را اعلام کنند، فدراسیون فوتبال کانادا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال کشورمان اعلام کرد، شرایط صدور روادید سفر به این کشور باید از سوی فدراسیون فوتبال ایران پیگیری شود و کشور میزبان هیچ تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.

همین مسئله باعث شده تا سفر تیم ملی فوتبال کشورمان به کانادا و رویارویی با تیم ملی فوتبال این کشور در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

 در عین حال کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال کره جنوبی را برای برگزاری دیداری دوستانه انتخاب کرده و در همین رابطه مذاکراتی هم با فدراسیون فوتبال این کشور انجام شده است. براساس توافقات اولیه تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی اگر در مسابقات جام ملت ‌های آسیا با یکدیگر همگروه نباشند، در تاریخ 7 سپتامبر 2010 (16 شهریور 1389) در سئول مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها