معاون گردشگری سازمان میراث درگفت و گو با جام جم آنلاین خبر داد:

بررسی طرح ساماندهی تعطیلات در جلسه آتی شورای اجتماعی /رشد بودجه سازمان گردشگری در سال 96

رئیس اتاق بازرگانی تهران با انتقاد از تعدد تعطیلات رسمی در کشور گفت: در سال «کار مضاعف و همت مضاعف» تعطیلات رسمی را باید مورد بازنگری قرار داد، ضمن این‌که بخش خصوصی و وزارت بازرگانی بزودی موافقت‌نامه‌ای درباره ساماندهی تعطیلات رسمی امضا می‌کنند. یحیی آل‌اسحاق در گفتگو با مهر گفت: کاهش تعطیلات رسمی کشور خواسته قدیمی فعالان تولید و صنعت کشور است؛ چراکه تعطیلات رسمی در ایران وضعیت نامناسبی به لحاظ توزیع جغرافیایی و زمانی دارد، به گونه‌ای که لطمات زیادی را متوجه بخش تولید کشور می‌کند.
کد خبر: ۳۲۱۴۷۱

وی افزود: بخش تولید در مقایسه با رقبای خود در سایر کشورها، وضعیت نامطلوبی را به لحاظ تعطیلات تجربه می‌کند.وی تصریح کرد: تعطیلی یک واحد تولیدی و راه‌اندازی مجدد آن به دلیل تعطیلات، هزینه بالایی را به بخش تولید تحمیل می‌کند که این امر با کار و تلاش مضاعف که در سال جاری سرلوحه تمامی بخش‌ها قرار گرفته است، سنخیتی ندارد.

وی اظهار کرد: این اتاق بارها و بارها برای ساماندهی تعطیلات رسمی درخواست‌های خود را ارائه کرده اما هنوز منجر به نتیجه نشده است، البته یکی از مباحثی که در کمیته ملی کاهش قیمت تمام شده مدنظر قرار گرفته، ساماندهی تعطیلات رسمی است که اتاق نیز بزودی موافقت‌نامه‌ای را با وزارت بازرگانی امضا خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها