حاتمی‌کیا و میرکریمی؛ داوران سوگواره لحظه‌های عاشورایی

دبیر دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی از حضور ابراهیم حاتمی‌کیا، سیدرضا میرکریمی و سیدعباس میرهاشمی در هیات داوران این سوگواره خبر داد. به گزارش ایسنا، مسعود زارعیان با اشاره به برگزاری سوگواره لحظه‌های عاشورایی اظهار کرد: بر این اساس، با حوزه‌های هنری سراسر کشور و مجامع عکاسی فعال در شهرهای مختلف رایزنی شده و از سایت‌های تخصصی عکس نیز جهت اطلاع‌رسانی دعوت به عمل آمده است.
کد خبر: ۳۲۰۶۸۳

وی افزود: همچنین مصاحبه، گفتگوهای تحلیلی با صاحب‌نظران سینما و رسانه و برگزاری اردوهای عکاسی و کارگاه‌های آموزشی، نمایش فیلم و برپایی نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های جنبی سوگواره به شمار می‌رود.

دبیر دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی اظهار کرد: سیدعباس میرهاشمی، محمود عبدالحسینی، فرامرز عامل بردبار، حمیدرضا گیلانی‌فر و سیدمجتبی خاتمی اعضای هیات داوران بخش عکس این سوگواره هستند. ابراهیم حاتمی‌کیا، سیدرضا میرکریمی، مهدی عسگرپور، فریدون فرهودی، فرهاد توحیدی و حسین ترابی نیز به ترتیب داوری بخش‌های فیلم و فیلمنامه سوگواره لحظه‌های عاشورایی را به عهده دارند.

زارعیان با اشاره به دریافت بیش از هزار اثر در نخستین دوره سوگواره لحظه‌های عاشورایی خاطرنشان کرد: در این دوره نیز تاکنون بیش از 2000 اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

دومین سوگواره لحظه‌های عاشورایی در بخش‌های فیلم، عکس و فیلمنامه با موضوعات «نگاه مردم به عاشورا و حماسه حسینی»، «عزاداری سنتی و عزاداری امروزی» و «روحانیت و نهضت امام حسین(ع)» از سوی گروه مبلغان هنرمند دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها