رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد تمهیدات این دانشگاه را برای برقراری امنیت در کنکورهای دانشگاه اعلام کرد و گفت: 2 هزار و 500 نفر نیروی امنیتی برای ممانعت از هرگونه تخلف در برگزاری آزمونهای دانشگاه آزاد فعالیت می کنند.
کد خبر: ۳۱۷۷۱۴

به گزارش مهر، عبدالله سجادی جاغرق در نشست خبری که صبح امروز چهارشنبه در مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، در خصوص برقراری امنیت برگزاری آزمون های دانشگاه آزاد توسط این مرکز اظهار داشت: در این چند سال اخیر بحث امنیت برگزاری آزمون از اهمیت مضاعفی برخوردار شده و مرکز آزمون هیچ موردی را مقدم بر امنیت آزمون نمی‌داند و تلاش ما همواره استفاده از تجارب گوناگون برای حفظ امنیت آزمون بوده است.

وی اضافه کرد: در ارتباط با مراحل مختلف برگزاری آزمون در چاپخانه که سئوالات منتشر می‌ شود از امنیت همه جانبه ای برخوردار بوده و در تمام قسمتهای مختلف ساختمان ماموران امنیتی قرار دارند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام وجود 2 هزار و 500 نفر نیروی امنیتی در مراحل مختلف برگزاری آزمونهای دانشگاه آزاد به دلیل وجود همه جانبه امنیت ، افزود: بسته بندی سئوالات نیز به گونه‌ای است که حتی دست اندرکاران برگزاری آزمون و کسانی که در قرنطینه قرار دارند نیز نمی‌توانند از متن آن مطلع شوند.

سجادی اضافه کرد: ما به عنوان برگزارکننده آزمون تمام آسیب‌ها را به طور همه جانبه شناسایی کرده و در نهایت آزمونها را با سلامت و دقت هرچه تمامتر برگزار می‌کنیم.

وی درباره برنامه شخصی سازی در برگزاری آزمون های دانشگاه آزاد نیز اظهار داشت: شخصی سازی آزمون در دست مطالعه است اما ماشین‌آلات این کار چندان قابل اعتماد نبوده و گران است اما چنانچه اعتماد سازی ایجاد شود و حجم داوطلبان به گونه‌ای باشد که این روش قابل اجرا شود شخصی سازی اجرایی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها