رسیدگی 30 دقیقه‌ای به شکایات از قیمت‌ها

وزیر بازرگانی تاکید کرد: اصناف، تعزیرات حکومتی، ‌رسانه‌ها و ارتباطات مردمی از طریق 124 در کنار وزارت بازرگانی حافظ سیاست‌های تنظیم بازار دوره شب عید هستند. به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ مهدی غضنفری ‌گفت:‌ فرآیند تنظیم بازار پیچیده و چند وجهی است و ‌برای برخورداری از بازاری آرام در ایام عید تعامل و همکاری سایر بخش‌ها نیاز است. ‌وی از وزارت بازرگانی به عنوان نهاد مسوول 3 حوزه تامین و توزیع کالا و بازرسی نام برد و گفت:‌ اصناف نیز دولت را یاری می‌کنند. غضنفری اظهار کرد: اصناف در بخش تامین شامل خرید، ذخیره‌سازی و توزیع، برگزاری بیش از 342 نمایشگاه در سراسر کشور‌ و بازرسی و نظارت، نقش مهمی در تنظیم بازار دارد. وی درباره تعزیرات حکومتی هم گفت: ممکن است 3 فرآیند تامین، ‌توزیع و بازرسی بخوبی مدیریت شود؛ اما بدون تعزیرات فعالیت‌ها ناقص است و این احتمال وجود دارد که برخی با کم‌توجهی به انصاف و دیانت، به مردم اجحاف کنند.
کد خبر: ۳۱۶۱۰۱

وزیر بازرگانی از شماره تلفن 124 که همزمان با اجرای طرح ویژه نوروز به صورت دو نوبتی فعال خواهد بود، به عنوان پل ارتباطی مردم با مسوولان نام برد و گفت: ‌مردم از طریق این تلفن می‌توانند شکایات و مسائل خود را مطرح کنند.

غضنفری اطمینان داد حداکثر زمان رسیدگی به شکایات 30 دقیقه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها