بزرگترین شبکه مخابراتی مایکروویو دیجیتال متعلق به شرکت ملی گاز ایران با ظرفیت یک هزار و 920 کانال و با 140 میلیارد ریال سرمایه گذاری روز دوشنبه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۱۵۸۴۱
به گزارش ایرنا، در آیین بهره برداری از این تجهیزات، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، ‌بر ضرورت اهمیت شبکه مخابراتی موجود در گستره تولید، توزیع و عرضه گاز ایران تاکید کرد.

"جواد اوجی" افزود: با این تجهیزات هرگونه مشکلی که در شبکه های تولید، انتقال، پالایشگاهها و مراکز توزیع شرکت گاز رخ دهد، رصد و نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

با بهره برداری از این شبکه که از 42 ایستگاه مخابراتی تشکیل شده است، ظرفیت شبکه مخابرات بین پالایشگاه های گاز بیدبلند، پارسیان، مجتمع گازی پارس جنوبی، مناطق عملیاتی انتقال گاز، شرکت گاز استان خوزستان و تاسیسات تقویت فشار گاز طبیعی به میزان مطلوبی افزایش می یابد.

همچنین با راه اندازی این شبکه امکان تامین ارتباط مخابراتی بیشتر بین مناطق عملیاتی 1، 2، 3 و 9 شرکت انتقال گاز ایران فراهم خواهد شد.

این شبکه جدید مخابراتی چهار محدوده تهران – جعفرآباد ساوه – آستارا، اهواز – میمند – دوراهان چهارمحال و بختیاری، پالایشگاه گاز فجر جم تا پالایشگاههای گازی پارس جنوبی و پالایشگاه کنگان تا پالایشگاه گاز پارسیان را تحت پوشش قرار می دهد.

با راه اندازی این شبکه، امکان برقراری ویدئو کنفرانس بین مناطق عملیاتی و ستاد شرکت انتقال گاز نیز امکان پذیر می شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها