با انتخاب دماوند به عنوان امن ترین شهرستان استان تهران ، «حجت الاسلام اختری» نماینده ولی فقیه و رئیس مرکز تقریب مذاهب اسلامی گفت : اگر هر یک از افراد جامعه وظایف خود را به درستی انجام دهند ، امنیت در جامعه حکمفرما شده و این موضوع باعث تولید امنیت پایدار خواهد شد .
کد خبر: ۳۱۵۵۱۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، درپی انتخاب شهرستان دماوند به عنوان امن ترین شهرستان استان تهران ، با ابتکار و همت فرماندار و شورای شهر دماوند ، همایشی تحت عنوان «تجلیل از حافظان امنیت» در سالن همایش جهاد کشاورزی برگزار شد .

بنابراین گزارش ، در این همایش فرمانده انتظامی شهرستان «سرهنگ فرهاد قدسی» و روسای پلیسهای تخصصی و فرماندهان کوپهای تابعه ، اعضاء شورای تامین ، مسئولان ادارات و نهادهای دولتی ، اعضای شوراهای شهر و ورستا ، خانواده معظم شهدا و سایر اقشار مردم حضور داشتند .

در این گزارش آمده است ، فرماندار شهرستان « معتمدنیا» و امام جمعه دماوند «حاج آقا علاالدینی» طی سخنانی از عملکرد مثبت و ارزشمند نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت شهرستان دماوند تقدیر و تشکر کرده و خواستار تعامل و همکاری نزدیک نهادها و سازمانهای دولتی و اقشار مختلف با نیروی انتظامی شدند .

در ادامه «حجت الاسلام اختری» نماینده ولی فقیه و رئیس مرکز تقریب مذاهب اسلامی در دماوند ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم ( ص) اظهار داشت : اگر هر یک از افراد جامعه وظایف خود را به درستی انجام دهند ، امنیت در جامعه حکمفرما شده و این موضوع باعث تولید امنیت پایدار خواهد شد .

این گزارش حاکی است ، سپس فرمانده انتظامی شهرستان دماوند «سرهنگ قدسی» نیز ضمن تبریک میلاد حضرت رسول (ص)و امام جعفر صادق (ع) از تعامل و همکاری اعضاء شورای تامین و شوراهای شهر و روستا با نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کرد .

گفتنی است ، در پایان مراسم با اهداء لوح تقدیر از فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان دماوند قدردانی شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها