گزارش از داراب حاکی است که ساعت2 بعدازظهر در 72 کیلومتری بین جاده داراب عده‌ای در حدود 25 نفر سارق مسلح در چند نقطه، جاده را به وسیله سنگ سد نموده و مانع عبور و مرور وسایل نقلیه شدند و با متوقف ساختن اتومبیل‌ها که عبارت از 3 کامیون و جیپ بود مقداری اثاثیه مسافران را به سرقت بردند و بعد از یک روز رانندگان کامیون‌ها را آزاد کردند. به قرار اطلاع اقدامات لازم از طرف ماموران برای دستگیری سارقان به عمل آمده است. اطلاعات 9 بهمن 1332
کد خبر: ۳۱۲۹۳۲

دستگیری زن کودک ربا

در خیابان گلوبندک یکی از ماموران کلانتری 6 مشاهده کرد که دختر 14 ساله‌ای از درون یک درشکه فریاد می‌زند «مردم به دادم برسید مرا دارند می‌دزدند.» بلافاصله مامور فوق درشکه را متوقف کرد و دختر مزبور را به اتفاق زنی به نام رخساره حسنی دستگیر کرده و به کلانتری تحویل داد.

پس از تحقیقات معلوم شد که رخساره کارش ربودن کودکان می‌باشد. به همین جهت با پرونده به اداره آگاهی اعزام شدند تا تحقیقات بیشتری صورت بگیرد.

اطلاعات 10 بهمن 1333

اثاثیه مسافران را ربودند

بندر دیلم یک اتومبیل مسافربر که از شیراز به مقصد آبادان می رفت در قهوه‌خانه‌ای در یک کیلومتری قریه «بانک»‌که بین گناوه و دیلم واقع است توقف کرد تا شب را در آنجا بیتوته کند. شب هنگام 6 نفر سارق که 4 نفر از آنها مسلح بوده‌اند به قهوه‌خانه یورش برده و تمامی اثاثیه و وجوه نقد مسافران و همچنین اشیای متعلق به قهوه‌چی را به یغما می‌برند. مسافران بعد از فرار سارقان به تعقیب آنها پرداختند اما ردی از آنها به دست نیامد.

اطلاعات ‌ 15 بهمن 1332

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها