رئیس بهداری کل نیروی انتظامی:

اجرای تست اعتیاد رانندگان در نوروز

رئیس بهداری کل نیروی انتظامی اعلام کرد: طرح تست اعتیاد از رانندگان با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در ایام تعطیلات نوروز 89 اجرا می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۸۶۰

به گزارش فارس ، سردار علی مجیدی گفت: طرح تست اعتیاد با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و در محل‌هایی که پلیس راه مشخص کرد، در ایام تعطیلات نوروز 88 و تابستان امسال انجام شد.

سردار مجیدی افزود: این طرح در تعطیلات نوروز 89 از 25 اسفند با همکاری راهنمایی و رانندگی ناجا اجرا خواهد شد و بهداری با استقرار 2 اکیپ در هر استان کشور سعی می‌کند با همکاری پلیس راهور و پلیس راه، مانع از تردد رانندگان پر خطر در جاده‌های ارتباطی کشور شود. در کنار انجام تست اعتیاد، برنامه‌ای برای معاینات سلامت رانندگان نیز در دستور کار بهداری کل قرار دارد.

رئیس بهداری کل نیروی انتظامی گفت: «آمادگی رزمی، پدافند غیر عامل و اقتدار ناجا» شعار امسال بهداری کل است این شعار برای چهارشنبه آخر سال است تا در عین آمادگی کامل، تلاش کنیم مراسم سنتی این روز در آرامش و با کمترین خسارت جانی انجام شود.

سردار مجیدی افزود: نیروی انتظامی 7 بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی در کشور دارد ، این بیمارستان‌های مجهز در استان‌های خراسان ، خوزستان ، کرمان ، فارس ، هرمزگان و تهران خدمات درمانی مورد نیاز را علاوه بر پرسنل نیروی انتظامی و خانواده‌هایشان به شهروندان ارائه می‌کنند.

وی اظهار کرد: 2 بیمارستان تخصصی در استان‌های کرمانشاه و تبریز در حال احداث است و چینش این مراکز مرزی و عملیاتی است. در سایر شهرهای کشور نیز با راه‌اندازی پلی کلینیک‌های درمانی تخصصی همه خدمات مورد نیاز را به پرسنل ناجا و سایر اقشار مردم ارائه می‌کنیم.

سردار مجیدی اعلام کرد: تأمین کادر پزشکی و درمانی برای این مراکز، یکی از دغدغه‌های بهداری ناجاست.تاکنون سعی کرده‌ایم از نیروهای کادر و بومیان هر منطقه برای این منظور استفاده کنیم.علاوه بر نیروی انتظامی، بهداری نیز در آماده باش به سر می‌برد. بهداری کل همواره در مأموریت‌های پلیس در هر محل و منطقه‌ای حضور فعال داشته و نسبت به درمان مصدومان احتمالی حوادث اعم از پرسنل ناجا و دیگر اقشار مردم اقدام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها