کی چی گفت

ایلنا: هفته گذشته که شبکه اینترنت رسما رو هوا بود! وزیر محترم ارتباطات گفت که اتفاقا تمام مشکلات نه در هوا که در آب است! او به ایلنا در مورد قطعی اینترنت در هفته گذشته (که شاید تا همین هفته هم ادامه داشته باشد و ما نمی‌دانیم) گفته : علت این مساله این بوده که فیبر‌ نوری فجیره قطع شده است چرا که این فیبر نوری یکی از کابل‌های اصلی اینترنت در کشور است و بر 30 درصد از حجم اینترنت در کشور تاثیر می‌گذارد. تردد کشتی‌ها و لنگر انداختن آنها موجب قطع این فیبر نوری شده که پیمانکار خارجی در جهت رفع آن اقدام کرده است.»
کد خبر: ۳۱۲۷۰۲

مهر: "پیام هنر که عشق و دوستی و همدلی است متاسفانه بر اثر بی‌توجهی به اصالت‌ها و تنگ نظری‌های برخی دوستان مقلوب و فراموش شده است. پیام هنر مقلوب شده است. خانه موسیقی خانه عشق است." اینها گفته‌های داود گنجه‌ای قائم‌مقام خانه موسیقی است.

مهر: دکتر شهاب‌الدین صدر رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفته است: "شاخص‌های سلامت جامعه در سال‌های پس از انقلاب رشد داشته است به طوری که سن امید به زندگی ایرانیان 15سال افزایش یافته است."

فارس: اگر فکر می کردید که با احداث تونل توحید و اضافه شدن چندین ایستگاه به خط متروی تهران از ترافیک سنگین پایتخت خلاص می‌شوید و می‌توانید تخته‌گاز در خیابان‌ها برانید (چون در مترو نمی‌شود تخته‌گاز راند) سخت در اشتباهید چرا که سرهنگ هادی هاشمی رئیس ‌پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفته است : "ترافیک تهران تا پایان سال 30 درصد افزایش می‌یابد."

مهر: مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان گفته است : "تمام بیماری‌های چشمی در کشور درمان می شود."

ایسنا: بعد از بازگشت لشکر لژیونرهای ایرانی در آلمان به لیگ برتر فوتبال ایران حالا زمزمه‌هایی از بازگشت وحید هاشمیان هم شنیده می‌شود. خود این بازیکن گفته: "با توجه به فرصت هایی که برای بازی کردن به من داده شده است با 2 گل و 2 پاس گل بهترین عملکرد را در میان هم‌تیمی‌هایم داشته‌ام، اما احتمال بازگشتم به ایران وجود دارد."

فارس: مسعود شریفی، مدیر مجموعه فرهنگی - تاریخی نیاوران از زنده‌سازی شخصیت‌های تاریخی از قبل از قاجار، دوران احمدشاهی تا پهلوی اول و پهلوی دوم در این مجموعه سخن گفته است . او به فارس گفته : " بازدیدکنندگان می‌توانند ارتباط گفتاری نیز با این شخصیت‌ها داشته باشند."

ایلنا: امیر قلعه‌نویی در گفتگوی مفصلی که با خبرگزاری ایلنا داشته گفته است: "علاقه‌ای به صحبت در مورد قهرمانی ندارم" البته منظور ژنرال از قهرمانی، "محسن قهرمانی" نیست بلکه خود مقوله قهرمانی است که او همراه با تیمش روز به روز به آن نزدیک می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها