گروه فرهنگ و هنر: اختتامیه سومین جشنواره ادبی «یار و یادگار» به همت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) ششم اسفند در تهران برگزار می‌شود. دبیر این جشنواره ادبی با اعلام این خبر به مهر گفت: سومین دوره جشنواره با محورهای «امام خمینی(ره) حقیقت همیشه زنده تاریخ»، «انقلاب اسلامی فصل بیداری ملت‌ها»، «مهر میهن؛ عشق ولایت» و در بخش ویژه با محور «بانوی انقلاب» اسفند سال جاری در تالار حوزه هنری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۲۳۳۳

حمید هنرجو با اشاره به مهلت دریافت آثار یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنم کار دریافت آثار تا 28 بهمن پایان یابد و بلافاصله کار داوری آغاز شود. درباره داوری‌ها هم لازم است به این نکته اشاره شود که تعداد داوران از 9 نفر به 12 داور افزایش یافته است که دلیل آن اضافه شدن دو رشته ترانه و نمایشنامه به جشنواره امسال است.وی درباره بخش ویژه «بانوی انقلاب» توضیح داد: در جشنواره امسال بخش ویژه‌ای درباره بانوی انقلاب داریم که به بزرگداشت تلاش‌های مرحومه حاجیه خانم ثقفی و همراهی‌های صادقانه‌شان باحضرت امام خمینی(ره) درجریان انقلاب و بعد از آن می‌پردازد.

به گفته دبیر جشنواره تاکنون بیش از 250 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه رسیده و ثبت شده است. آثار در بخش‌های مقاله، شعر، نثر ادبی و داستان بیشترین آمار را تاکنون به خود اختصاص داده‌اند.جشنواره ادبی «یار و یادگار» 3 سال است که به همت موسسه تنظیم ونشر آثار امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها