فرمانده پلیس راه خبر داد:

ترافیک نیمه سنگین در محور تهران - مشهد

فرمانده پلیس راه کشور از وضعیت ترافیک نیمه سنگین در محور تهران به سمت مشهد خبر داد.
کد خبر: ۳۱۲۰۲۳

سرهنگ محمدرضا اسماعیلی در گفتگو با مهر گفت: مشکل خاصی در جاده های کشور مشاهده نمی شود و فقط در محور تهران - مشهد با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستیم.

فرمانده پلیس راه کشور در ادامه به لغزندگی جاده های شمالی کشور اشاره کرد و گفت: به دلیل بارندگی اغلب جاده های شمالی کشور لغزنده است لذا از مردم خواسته می شود که با رعایت قوانین و مقررات و حقوق یکدیگر، از بروز تصادف در این محورها جلوگیری کنند.

گفتنی است، هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت جوی و ترافیک جاده‌های کشور می‌توانند با شماره تلفن 88255555 به طور شبانه روزی تماس حاصل کنند.

دمای هوای مشهد به چهار درجه سانتیگراد زیر صفر رسید

همچنین  اداره کل هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: تقویت زبانه پرفشار شمالی همراه با استقرار موج ناپایدار تراز میانی جو در این استان موجب برودت هوا و بارشهای پراکنده در برخی نواحی شده است.

این جریان تا روز دوشنبه ادامه وسپس با تضعیف جریانات سرد شمالی و خروج موج ناپایدار دمای هوای خراسان رضوی از جمله شهر مشهد به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

هوای امروز استان نیمه ابری تا ابری و در برخی نواحی همراه با بارش های پراکنده برف و مه رقیق یا وزش باد است.

حداکثر دمای هوای مشهد در روز جاری به یک درجه بالای صفر خواهد رسید و در 24 ساعت گذشته فریمان با حداقل دمای شش درجه زیر صفر سردترین و بردسکن با حداکثر دمای 12 درجه بالای صفر گرمترین شهرهای خراسان رضوی بودند.

دمای حداقلی مشهد هم در این مدت چهار درجه زیر صفر و حداکثری شش درجه بالای صفر بوده است در این مدت بیشترین بارش نیز از ایستگاه هواشناسی قوچان به میزان 6.4 میلیمتر گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها