به دنبال نامه کاشانی برای دریافت جایزه پیروزی در دربی عنوان شد

کفاشیان: پاداش ما جنبه معنوی دارد

دیروز حبیب کاشانی به فدراسیون فوتبال نامه نوشت و در آن تقاضا کرد پاداش پیروزی در شهرآورد شصت و هشتم، طبق قول داده شده از سوی علی کفاشیان رئیس فدراسیون، بلافاصله به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود.
کد خبر: ۳۱۰۹۳۶

اما گویا تنها خود علی کفاشیان از وعده این پاداش با خبر بود، چون وقتی دیروز با عزیزالله محمدی ، رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای تماس گرفتیم تا پیرامون چند و چون این پاداش اطلاع‌رسانی کنیم، وی از این مساله ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که چیزی در این ارتباط نشنیده است.

بر این مبنا با رئیس فدراسیون تماس گرفتیم تا اصل ماجرا را از خود وی جویا شویم. آخر وقتی حبیب کاشانی در مقام مشاور ارشد علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و سرپرست باشگاه پیروزی (پرسپولیس) نامه‌ای به فدراسیون می‌زند و خواستار دریافت جایزه پیروزی در دربی می‌شود، نمی‌توان تصور کرد که وی همینطوری به صورت ذهنی نامه‌ای را به فدراسیون زده باشد. موضوعی که کفاشیان نیز آن را تایید کرده و می‌گوید: هنوز نامه کاشانی در این ارتباط را دریافت نکرده است.

وی در پاسخ به این سوال که مبلغ این جایزه چقدر است، لبخندی زده و می‌افزاید: اول اجازه بدهید این نامه بدستمان برسد و بعد تصمیم بگیریم که چقدر را بعنوان پاداش برد دربی به پرسپولیس اختصاص دهیم.

به کفاشیان می‌گوییم اما گویا باید مبلغ این پاداش زیاد و قابل توجه باشد که بلافاصله سرپرست باشگاه به فدراسیون نامه می‌زند تا با واریز شدن مبلغ وعده داده شده، مشکلی از مشکلات انبوه سرخ‌ها به لحاظ مالی حل شود. وی باز هم می‌خندد و می‌گوید: قول ما بیشتر جنبه انگیزشی داشت و الان نیز اگر پاداشی را به پرسپولیس اختصاص دهیم این پاداش بیشتر جنبه معنوی دارد تا مادی.

وی در عین حال راجع به چگونگی در نظر گرفتن این پاداش، چنین توضیح داد: دو، سه روز قبل از دربی، مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را از تصمیم خود با خبر کردم و الان نیز سر حرف خود هستم.

رئیس فدراسیون فوتبال در عین حال در پاسخ به این سوال که دستیار ایرانی افشین قطبی در تیم ملی چه زمان معرفی خواهد شد، چنین توضیح می‌دهد: قطبی راجع به انتخاب دستیار ایرانیاش و معرفی وی به فدراسیون اختیار تام دارد و چنین نیست که ما نظر خود را به وی تحمیل کنیم. فکر می‌کنم که قطبی بعد از تعطیلات پیش روی و تا هفته آینده، دستیار ایرانی مورد نظر خود را به فدراسیون معرفی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها