گنجینه

کد خبر: ۳۱۰۳۴۶

شما نمی‌توانید بیش از آن چیزی شوید که باور دارید. شما با ایمان به خدا و خودتان می‌توانید زندگی خویش را آن‌گونه که می‌خواهید بسازید. این را بدانید کسانی پیروز می‌شوند که باور دارند و می‌توانند.

باور داشتن را به ذهن خود تعلیم دهید و غیرممکن را ممکن بدانید. عادت کنید منتظر بهترین‌ها باشید و هیچ‌گاه احساس ناامیدی نکنید.

تاثیر افکار آرامش‌بخش بر ناامیدی قابل ستایش و تحسین برانگیز است. با داشتن هنر سنجیده رفتار کردن یعنی داشتن اختیار به پدیدار کردن آرامش درونی خود کمک بزرگی کنید و به این ترتیب به اصل مهم خواستن و مهار کردن احساسات دست پیدا کنید. به طور کلی کار کردن و حتی کار بیش از حد خستگی ایجاد نمی‌کند بلکه بیشتر خستگی‌ها از ذهنمان ریشه می‌گیرد. اگر می‌خواهید انرژی خود را حفظ کنید از شکایت کردن گفتن جملاتی مثل من خسته‌ام، کار زیادی دارم و... خودداری کنید. زیرا این‌گونه تفکرات رنجور و منفی‌گرایی به ذهن ناخودآگاه منتقل می‌شود و به صورت واکنش‌های خستگی ظاهر می‌گردد.

برای غلبه بر خستگی با اشتیاق فکر خود را هشیار نگه دارید. از تصور پیر و ضعیف شدن اجتناب کنید. از شتاب در کارها بکاهید.

نگرانی و ناامیدی را از میان ببرید و با ذهنی پر از غم به خواب نروید. یاد بگیرید هنگام خواب مسوولیت‌ها و کارها را فراموش کنید. با امید حرف بزنید. فکر کنید و بدانید بی‌تردید زندگی دشوار است اما هیچ معضلی قوی‌تر از ناامیدی نیست.

هر روز وقت معینی را به آرامش و سکوت کامل اختصاص دهید. زیرا سکوت دارای نیروی شفابخش است. شما می‌بایست با ذهن خود فکر کنید نه با احساستان.

زندگی موفق باید همواره جذاب و زیبا باشد. عامل مهم در توسعه زندگی فعال و پویا جان دادن به کار روزانه است که به وسیله پرورش علاقه به همه چیز صورت می‌گیرد و در نتیجه آن کار کردن دیگر جان کندن نخواهد بود و زندگی جذاب‌تر خواهد شد.

نگرانی‌ها بهترین کارهای شما را بیاثر میسازد و زندگی بدون نگرانی خوشبختی را همراه دارد، پس سعی کنید نگرانیها را از خود دور کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها