ویژه برنامه‌های 3 شبکه رادیویی در دهه فجر

گروه رسانه: شبکه رادیویی جوان در آستانه دهه فجر با ویژه برنامه‌هایی متنوع، این ایام را گرامی خواهد داشت. این برنامه‌ها با عناوینی چون: پله سی‌ویک، داستان‌های انقلاب، خاطره، در مسیر افتخار، ترانه‌های سرزمین مادری، ویژه برنامه‌های عصر پرتغالی، فانوس، صبح دانش، منطقه آزاد و ... به موضوعاتی چون روزشمار انقلاب، خاطرات دوران انقلاب، بررسی نقش‌های اجتماعی در انقلاب، ترانه‌های انقلابی، بررسی دستاوردهای علمی انقلاب، نقش ورزشکاران در پیروزی انقلاب، دستاوردهای مهم مخترعان جوان متولد انقلاب و بحث و گفتگو درباره آشنایی نسل جوان و نسل انقلاب خواهد پرداخت.
کد خبر: ۳۱۰۲۲۴

این برنامه‌ها با تلاش تمامی گروه‌های برنامه‌ساز رادیو جوان در دهه فجر از رادیو جوان به روی آنتن می رود.

رادیو فرهنگ نیز به مناسبت سی‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است. مجله فرهنگی، فرهنگ و جامعه، نقد فرهنگی، هفت اقلیم، ادبیات و موسیقی، نیستان و شبستانه برنامه‌هایی هستند که با موضوعات مختلف فرهنگی مربوط به ایام دهه فجر از رادیو فرهنگ پخش خواهند شد.

همچنین «روزهای خدایی» ویژه‌برنامه‌ای است در گروه قرآن و جامعه رادیو قرآن به مناسبت تقارن ایام دهه فجر با دهه آخر ماه صفر از این شبکه پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو قرآن، این ویژه‌برنامه با موضوعاتی چون: نقش زنان در اسلام و انقلاب (رویکرد بررسی این نقش در انقلاب)‌، ریزش و رویش (بررسی علت این مبحث در تاریخ و انقلاب)‌، یادها و خاطره‌ها (برقراری ارتباط تلفنی با فعالان قرآنی قبل از انقلاب)‌، مستندات قرآنی فلسفه سیاسی امام (شرح روزنگار انقلاب)‌، تاریخ انقلاب، زندانیان سیاسی، شعارهای قرآنی، واژگان قرآنی انقلاب (شکل‌گیری واژگان قرآنی در انقلاب)‌، عوامل پیروزی انقلاب (بررسی آن از منظر قرآن)‌، و دعای صفر از 12 تا 26 بهمن برای مخاطبان شبکه رادیویی قرآن ارائه خواهد شد.

روزهای خدایی، به گویندگی رضا کاشفی، تهیه‌کنندگی سکینه یزدانیان و سردبیری فاطمه رحمانی و محمد منتظری است که در روزهای ایام دهه فجر غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9تا 10 و از 22 بهمن به صورت زنده از میدان آزادی از ساعت 9 تا 11 و نیز در روزهای مناسبتی از اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع)‌ از ساعت 9 به مدت 120 دقیقه تقدیم‌شنوندگان شبکه رادیویی قرآن می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها