جام‌جم: جلسه ویژه رئیس سازمان تربیت بدنی با مسوولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌های بزرگسالان و امید برگزار شد.علی سعیدلودر این جلسه به صورت جداگانه با قطبی و پیروانی درباره مسائل تیم‌های امید و بزرگسالان صحبت کرد ودر تشریح اهداف سازمان تربیت بدنی گفت : در جامعه انتظارات مردم از فوتبال بالاست و باید بکوشید با کسب پیروزی و فتح قله‌های رفیع در ورزش، دل مردم را به دست آورید و عاملی برای شادی جامعه باشید. وی تصریح کرد: برای پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم‌های ملی فوتبال، اعضای کادر فنی باید بیش از گذشته به کمیته فنی تیم‌های ملی اهمیت بدهند. علی کفاشیان، مهدی تاج، مهدی محمدنبی، افشین قطبی، غلامحسین پیروانی، علی دوستی و فریدون معینی از حاضران در این جلسه بودند.
کد خبر: ۳۰۶۴۸۹

جریمه نقدی و لغو مرخصی‌های توره

جام‌جم: ابراهیم توره که برای تعطیلات کریسمس به مرخصی رفته بود، با 10 روز تاخیر به اصفهان بازگشت و با حضور در جلسه کمیته انضباطی باشگاه سپاهان، در این باره توضیح داد. البته توضیحات این بازیکن سنگالی چندان چاره ساز نشد، چراکه حکم صادره برای او 39 هزار دلار جریمه نقدی و لغو تمامی مرخصی‌های این بازیکن تا پایان فصل بود.

تکل سنگین نکونام

گل: آندرس گواردادو پس از تکل جواد نکونام در دیدار تیم‌های اوساسونا ‌ دپورتیوو لاکرونیا از ناحیه زانو دچار آسیب‌دیدگی شدید (پارگی رباط) شد و تا 8 هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. نکونام با این تکل در دقیقه 67 بازی با دپورتیوو از زمین اخراج شد.

باقری تمرین کرد

مهر: تمرین دیروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کریم باقری پس از چند هفته انفرادی تمرین کردن، همراه دیگر سرخپوشان تمریناتش را آغاز کرد. فرید زرینه، فیزیوتراپ پرسپولیس ضمن بیان این مطلب گفت: «باقری هر چند دوران مصدومیت را پشت‌سرگذاشته است، اما به دلیل دوری از شرایط آمادگی جسمانی، باید 2 هفته در کنار بازیکنان تمرین کند تا به شرایط ایده‌آل برسد.» وی درباره وضعیت شیث رضایی نیز گفت: «این بازیکن دچار کشیدگی شدید عضله شده است وتا یکماه قادر به همراهی پرسپولیس نیست .»

تیم ملی به بروکسل می‌رود

جام‌جم: تیم ملی فوتسال برای برگزاری دیدار دوستانه با تیم ملی بلژیک عازم این کشور می‌شود. مهدی جاویدی، مسعود دانشور، محمدرضا زحمتکش، جواد اصغری‌مقدم، مصطفی نظری، محمد طاهری، محمد کشاورز، مجید رئیسی، وحید شمسایی، حمیدرضا ابراری‌نیا، مجید لطیفی، مجید تیکدری‌نژاد، علی‌اصغر حسن‌زاده و محمد وزیر‌زاده به سرمربیگری حسین شمس، امروز تهران را به مقصد بروکسل ترک می‌کنند تا در روزهای 24 و 25 دی به مصاف تیم ملی بلژیک بروند.

تصمیم نهایی درباره هوار

جام‌جم: مدیر برنامه‌های هوار ملامحمد اعتراض کتبی این بازیکن را نسبت به جریمه 25 درصدی کمیته انضباطی تقدیم شورای استیناف باشگاه پرسپولیس کرد تا این شورا امروز پس از بررسی شکایت، حکم نهایی خود را درباره این بازیکن عراقی اعلام کند. هوار فعلا در تمرینات پرسپولیس حضور دارد.

توگو کنار گذاشته شد

جام‌جم: پس از بازگشت تیم ملی فوتبال توگو به کشورش این تیم به صورت رسمی از رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا کنار گذاشته شد. سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آفریقا با اعلام این خبر گفت: «این تیم از رقابت‌ها حذف شد و بازی‌های گروه B تنها با حضور 3 تیم ملی غنا، ساحل عاج و بورکینافاسو برگزار خواهد شد.»

با وجود آن‌که این تیم نیمه‌شب به وقت محلی به کشورش بازگشت، اما هزاران نفر در فرودگاه لومه به استقبال بازیکنان تیم ملی کشورشان رفتند. ژیلبر هونگبو، نخست‌وزیر توگو هم به استقبال تیم ملی فوتبال این کشور آمده بود. زمانی که اجساد کشته‌شدگان حادثه جمعه شب با پرچم کشور توگو حمل می‌شد، سکوت تمام فرودگاه را فرا گرفته بود و بسیاری از افراد گریه می‌کردند. بازیکنان تیم ملی توگو هم بسیار ناراحت بودند.

نخست وزیر توگو در این مراسم از روزی غم‌انگیز و آبروریزی برای فوتبال آفریقا سخن گفت. در توگو به خاطر این حادثه 3 روز عزای عمومی اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها