سردار ذوالفقاری خبر داد:

کشف 34 تن انواع موادمخدر در مرزهای کشور

گروه حوادث: فرمانده مرزبانی ناجا از کشف 34 تن موادمخدر در 9 ماهه امسال خبر داد. فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بر نقش موثر مرزنشینان در کنترل مرزها تاکید کرد و گفت: طی 9 ماهه امسال 34 تن انواع موادمخدر از سوی پلیس مرزبانی کشف و ضبط شده است. سردار حسین ذوالفقاری با اعلام این خبر افزود: میزان کشفیات پلیس مرزبانی طی 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 17 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۰۴۸۹۳

وی به برخورد جدی و بدون اغماض پلیس با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تاکید و تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر و اشرار مسلح، همکاری سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط را می‌طلبد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی، فقر، ضعف اشتغالزایی، عدم دسترسی به زمین مناسب برای کشاورزی و کمبود امکانات رفاهی و معیشتی و عدم توسعه‌یافتگی و سودجویی برخی افراد در اغلب مناطق مرزی کشور بویژه مرزهای شرقی را از جمله آسیب‌هایی برشمرد که کنترل مرزهای کشور و مبارزه با پدیده شوم قاچاق را با مشکل مواجه می‌کند.

ذوالفقاری به تشدید کنترل و انسداد فیزیکی مرزها نسبت به گذشته اشاره کرد و افزود: با اقداماتی که در بحث انسداد مرزها صورت گرفته است، خوشبختانه قاچاق سوخت در سال‌های اخیر کاهش چشمگیری یافته است.

وی از کشف 7 میلیون و 836 هزار و 170 لیتر سوخت قاچاق طی امسال خبر داد و گفت: میزان کشفیات سوخت امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش نشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها