فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بوشهر با بیان اینکه ساختار جدید فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی موجب تخصصی شدن امور از طریق آموزش در حوزه های مختلف مرزی می شود از تشکیل فرماندهی مرزبانی استانها تا پایان امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۰۲۱۵۶

به گزارش مهر،‌ سرتیپ پاسدار حسین ذوالفقاری پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ساختار جدید این فرماندهی توسط ستاد کل ابلاغ شده و هم اکنون در حال بررسی و راه اندازی ساختار جدید در این نیرو هستیم.

وی اظهار داشت: بر اساس ساختار جدید فرماندهی مرزبانی از مرکز تا استان و رده های اجرایی به صورت یکپارچه ایجاد خواهد شد.

سرتیپ پاسدار ذوالفقاری یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال فرماندهی مرزبانی استانها تشکیل خواهد شد و در گام نخست سازمان جدید ایجاد شده و بر اساس آن روش و شیوه های اداره سیستم مرزبانی ابلاغ می شود.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: برنامه سال آینده این فرماندهی در دست تدوین است و در حوزه تجهیز نیازمندی مرزبانی و دریابانی و انسداد مرزها به منابع اختصاصی در زمینه جذب، آموزش و بکارگیری نیرو اقدام می شود.

ذوالفقاری بیان کرد: موضوع مرز و مرزبانی به دلیل اهمیتی که در امنیت کشور و تاثیری که در استیفای حقوق کشور و مردم دارد، مرزبانان به عنوان نمایندگان کشور با کشورهای همسایه در تعامل هستند و مکلفند قوانین و مقررات را دقیقا در حوزه مرزها اجرا کنند.

وی یاد آور شد: همچنین دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی نیز به عنوان رسالت اصلی مرزبانان به جد در دستور کار قرار دارد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بوشهر با اشاره به ارزیابی انجام شده از عملکرد مرزبانی فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: در دو سال گذشته تاکنون پیشرفتهای خوبی از نظر کمی و کیفی در انجام ماموریتها و تجهیزات این فرماندهی انجام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها