یاکوزای سارق با همدستانش به تله افتاد

گروه حوادث : اعضای باند موسوم به یاکوزا که اقدام به سرقت از خانه های مردم اسلا‌مشهر می کردند، دستگیر شدند. سردارعلیرضا اکبرشاهی با اعلام این خبر گفت : چندی پیش، مردی با مراجعه به اداره آگاهی اسلامشهر، از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۲۴۶

پس از این شکایت، ماموران با اعزام به محل سرقت متوجه شدند سارقان پس از تخریب قفل در خانه شاکی، پول، طلا و برخی اثاثیه خانه او را به سرقت برده‌اند.

در حالی که جستجوی پلیسی در این ارتباط ادامه داشت، افراد دیگری هم به مرکز پلیس مراجعه و شکایت‌های مشابهی ارائه کردند.

ماموران در بررسی پرونده‌های شاکیان پی بردند سارقان ناشناس، پس از تخریب قفل در خانه‌ها، اماکن و مغازه‌های مختلف پول، طلا و اقلام قیمتی را به سرقت برده‌اند.

آلبوم متهمان راز سارقان را فاش کرد

به این ترتیب، تیم تحقیق که احتمال می‌داد سارقان مرموز از متهمان سابقه‌دار باشند، به بررسی آلبوم متهمان سابقه‌دار پرداختند که معلوم شد شگرد سارقان تحت تعقیب پلیس، شباهت بسیاری به شگرد یک دزد حرفه‌ای به نام نادر معروف به یاکوزا دارد که بتازگی از زندان آزاد شده است.

سردار اکبرشاهی ادامه داد: با به دست آمدن این اطلاعات، پاتوق‌های وی و همدستان احتمالی‌اش زیر نظر گرفته شد تا عاقبت مخفیگاه آنها در یک خانه اجاره‌ای در شهرستان اسلامشهر شناسایی شده و مرد سارق همراه 4 نفر از همدستانش بامداد 10 آذر امسال دستگیر شدند و ماموران در بررسی مخفیگاه متهمان، اموال مسروقه شامل طلا، اثاثیه خانه و مغازه را کشف و ضبط کردند.

با انتقال متهمان به نام‌های نادر، وحید، نوروز، محمدرضا و سعید به اداره آگاهی اسلامشهر، آنها مورد بازجویی قرار گرفتند تا عاقبت چند روز پیش، به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

اجرای طرح ویژه زمستانی

فرمانده انتظامی استان تهران در ادامه از آغاز طرح ویژه زمستانی پلیس راه این استان خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این طرح که با همکاری پلیس راه استان، گروه‌های امداد و نجات، اورژانس، هلا‌ل‌احمر، امداد جاده‌ای و راه و ترابری به اجرا درآمده است، از نیمه دوم آذرماه امسال آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد تا با اجرای این طرح، احساس امنیت و ارتقای سطح ایمنی در جاده‌ها افزایش یابد و شهروندان و مسافران جاده‌ها به سلامت سفر کنند.

600 نفر از نیروهای پلیس راه، در قالب 65 تیم ویژه در اجرای این طرح شرکت دارند و در این 3 ماه، این طرح زمستانی در 13 مرحله و هر مرحله در 7 روز به مرحله اجرا درمی‌آید و از مردم خواستاریم تا نکات ایمنی تردد در جاده‌های چالوس، کرج، هراز، دماوند و فیروزکوه را رعایت کنند و همکاری همه‌جانبه با ماموران پلیس راه در جاده‌ها داشته باشند تا شاهد تصادفات دلخراش نباشیم. در ضمن طی 6 ماهه گذشته نسبت به سال گذشته، 9 درصد کاهش تصادفات جاده‌ای داشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها