لیگ آزادگان به هفته هشتم رسید

برق شیراز - داماش گیلان به یاد لیگ برتر

گروه ورزش:دیدار 2 تیم دسته برتری پارسال و مدعیان امسال جام آزادگان، حساس‌ترین بازی این فصل لیگ دسته اول فوتبال ایران تا به این هفته محسوب می‌شود. برق شیراز که با 14 امتیاز صدرنشین گروه دوم بازی‌هاست، از ساعت 14 امروز در حافظیه شیراز میزبان داماشی خواهد بود که با شکست در آخرین دیدارش و باقی ماندن در امتیاز 13، به رده چهارم جدول سقوط کرده است. هرچند غلامحسین پیروانی دوست ندارد او را مرد اول کادر فنی تیم برق معرفی کنند و نگران شیطنت‌هایی است که برخی مخالفانش در تیم امید برای او به وجود می‌آورند، اما آنچه بدیهی است صدرنشینی امسال شیرازی‌ها، بیش از هر عامل دیگری مدیون طرح‌ها و ایده‌های اوست.
کد خبر: ۲۹۸۲۸۴

پیروانی در این خصوص به «جام‌جم» می‌گوید: 30 سال از عمرم را در این باشگاه سپری کرده‌ام و به موفقیت آن علاقه‌مندم. هرچند ارنج و کوچینگ بازی به عهده علی کلانتری است. در طرف دیگر میدان، فیروز کریمی قرار گرفته که این روزها سخت رویاروی درگیری‌های حاشیه‌ای با مسوولان سازمان لیگ است. کریمی با حساسیت بالای بازی امروز آشناست و می‌داند 3 امتیاز این دیدار اهمیت بسیاری در لیگ برتری شدن تیم برنده ایفا خواهد کرد. در همین گروه، همزمان دیدار 2 مدعی دیگر هم حساسیت بسیاری دارد و نفت تهران در حالی در دانشگاه تربیت بدنی (امیرآباد)‌ پذیرای نساجی قائمشهر است که هم شاگردان مهدی دینورزاده و هم بازیکنان نادر دست‌نشان، داعیه لیگ برتری شدن را با خود دارند.

مهرکام پارس تهران با‌ آلومینیوم هرمزگان، فولاد نوین اهواز با کوثر لرستان، شیرین‌فراز کرمانشاه با پتروشیمی تبریز، گسترش فولاد تبریز با مس سرچشمه کرمان و شن‌سای اراک با گل‌گهر سیرجان، دیگر دیدارهای امروز هستند.

فردا (جمعه)‌ هم از گروه نخست، داماش لرستان با اتکای گلستان، شاهین اهواز با تربیت یزد و شهرداری بندرعباس با سپاهان نوین اصفهان روبه‌رو می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها