حوادث در جهان

50 سال زندان برای قتل 11 نفر

ایسنا: دادگاه ایالتی اوهایوی آمریکا یک مرد را به اتهام قتل 11 نفر و تجاوز به برخی قربانیانش به 50 سال حبس محکوم کرد. آنتونی سوول که یکی از سربازان پیشین ارتش آمریکاست، روز گذشته به اتهام قتل، تجاوز و آدم‌ربایی از سوی دادگاه عالی ایالت اوهایو در آمریکا به 50 سال حبس محکوم شد.
کد خبر: ۲۹۸۲۰۶

در گزارش پلیس و بازرسان اوهایو آمده است که ماموران در جستجوهای خود موفق شدند، بقایای اجساد 11 قربانی و یک جمجمه را در منزل این مرد بیابند. همچنین این مرد در بازجویی‌های خود به تجاوز به 3 زن در مناطق مختلف طی سال گذشته میلادی و قتل آنها اعتراف کرده است.

به گزارش شبکه خبری بی.بی.سی، بیل میسون بازرس ویژه رسیدگی به این پرونده‌ در این باره خاطرنشان کرد: اکثر قربانیان این مرد، زنان بودند، چرا که در میان 11 جسد پیدا شده، 7 مورد متعلق به زنان و دختران جوان و فقیر سیاه پوست بوده که همگی به مواد اعتیاد داشتند. این مرد زمانی دستگیر شد که یک زن 36 ساله که توسط این مرد مورد تجاوز قرار گرفته بود، از دست وی شکایت کرد و ماموران وی را دستگیر کردند.

مردی که قصد داشت دستگاه خودپرداز را بدزدد، دستگیر شد

ایسنا: مقامات ایالت کلورادو در آمریکا، از دستگیری یک مرد که قصد داشت دستگاه خودپردازی را بدزدد، خبر دادند.

رئیس پلیس ایالت کلورادو در آمریکا یادآور شد: ماموران پلیس یک مرد را که قصد داشت یک دستگاه خودپرداز را از بانکی در منطقه «بولدر» کنده و با خود ببرد، دستگیر کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، این مرد در بازجویی‌هایش تصریح کرد: برای انجام این کار طنابی را به دور این دستگاه خودپرداز بسته و با یک کامیون قصد داشتم این دستگاه را از جا بکنم که آژیر خطر بانک به صدا درآمد و من پیش از این که موفق به فرار شوم توسط ماموران پلیس منطقه «بولدر» دستگیر شدم. ماموران هنگامی که به محل رسیدند، متوجه شدند دستگاه خودپرداز درست 4 متر دورتر از محل اصلی خود قرار گرفته، اما سارق ناشی موفق نشده آن را ببرد. همچنین کامیونی که این سارق برای دزدیدن دستگاه خودپرداز از آن استفاده کرده بود، دزدی بوده است. براساس گزارش رسانه‌های آمریکا، این مرد به اتهام تلاش برای سرقت دستگاه خودپرداز بانک، تخریب اموال عمومی و سرقت کامیون به احتمال زیاد توسط دادگاه ایالتی کلورادو به 7 تا 10 ماه حبس محکوم می‌شود.

5 سال زندان مجازات حبس 4 فرزند

ایسنا: مقامات دادگاهی در کشور انگلستان یک مرد میانسال را به اتهام حبس و اذیت و آزار 4 فرزندش به 5 سال زندان محکوم کردند. براساس گزارش رسانه‌های دولتی انگلستان، این مرد 53 ساله که ایمز نام دارد و اهل منطقه آش‌بی در درزبی است، از لحاظ روحی و جسمی 4 فرزند خود را به مدت 13 سال مورد سوءاستفاده و آزار و اذیت قرار داده است.

مایکل فلوئر قاضی رسیدگی‌کننده به این پرونده در دادگاه درزبی طی مصاحبه‌ای با شبکه خبری بی‌بی‌سی عنوان کرد: این مرد 53 ساله ماه گذشته توسط ماموران پلیس منطقه دستگیر و روانه زندان شد، سپس در جلسات دادگاه و بازجویی به سوءاستفاده‌ها و آزار جسمانی و روحی که به فرزندان خود روا داشته بود، اعتراف کرد. بنابر این وی هم‌اکنون با 16 مورد اتهام توسط دادگاه به 5 سال حبس محکوم شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها