مدیر عامل تعاونی مسکن شهرک امید خبر داد:

اعطای استاندارد بین المللی کیفیت به بزرگترین شهرک مسکونی کشور

علی وزیری مدیر عامل تعاونی مسکن شهرک امید از اعطای استاندارد بین المللی کیفیت به بزرگترین شهرک مسکونی کشور خبر داد و گفت: عوامل بسیاری باعث موفقیت در کسب این گواهی شد که از جمله برگزاری سمینارهای آموزشی برای شهروندان و فرهنگ سازی در زمینه اصلاح الگوی مصرف بود که موجب رعایت شهروندان در مصرف و به تبع آن صرفه جویی در مصرف انرژی شده است.
کد خبر: ۲۹۷۰۴۷

مدیر عامل تعاونی مسکن شهرک امید در گفتگو با فارس افزود: مراحل دریافت این گواهی کیفی توسط سازمان بین المللی جی آی سی از شهریور 86 بدلیل رعایت اصول مناسب ساخت مسکن، قوانین مالی ساختمان، مقاوم سازی و نیز بهینه سازی مصرف انرژی به منظور جلوگیری از اتلاف سوخت و انرژی آغاز شد و به تازگی این گواهی بصورت نهایی به این مجموعه اعطا گردیده است.

وی با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال توسط مقام معظم رهبری اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شده رعایت هر چه بیشتر مصرف انرژی ضروری است و این یکی از اصلی ترین موارد مورد نظر شرکت اعطا کننده گواهی بود.

وزیری یاد آور شد ، در همین راستا سیستم تصفیه آب در تعاونی مسکن شهرک امید راه اندازی شده است و نیز با آموزش های شهروندان حدود 90 درصد از شهروندان از لامپ های کم مصرف استفاده می کنند.

مدیر عامل تعاونی مسکن شهرک امید در مورد راه های کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها و بهینه سازی انرژی افزود: برگزاری گردهمایی و سمینار برای آشنایی شهروندان و لزوم آشنایی با راه های صرفه جویی و نیز فرهنگ سازی اجرای سیستم آبیاری قطره ای در فضای سبز پارک ها و شهرک های مسکونی و همچنین رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و ساز مسکن در بهینه سازی مصرف انرژی و فرهنگ سازی بین مردم موثر است.

وزیری خاطر نشان کرد: تعاونی مسکن شهرک امید با دارا بودن 1946 واحد مسکونی برای نخستین بار در کشور، گواهینامه مدیریت کیفیت ایزو 9001 ویرایش سال 2008 را دریافت کرده است.این شهرک در انتهای اتوبان بابایی تهران واقع شده است.

به گفته وی ، شهرک قرار است در اجلاس بین المللی کیفیت که 24 آذر ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود در میان اساتید و نمایندگان 35 کشور جهان مورد تقدیر قرار گیرد. علاقه مندان می توانند اطلاعات بیشتر را از www.QIC.ir دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها