در کیانمهر کرج

دختر جوان 2 ماه در اسارت شرور بود

سرکرده یک باند سرقت که پس از خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش و شنیدن پاسخ منفی وی را در یکی از محله‌های تهران ربوده و 2 ماه گروگان گرفته بود ، در کیانمهر کرج دستگیر شد و دختر جوان از اسارتگاه او نجات یافت.
کد خبر: ۲۹۶۹۷۱

به گزارش «جام‌جم»، اوایل مهرماه امسال، مرد مغازه‌داری با مراجعه به شعبه 10 بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد.

شاکی در اظهاراتش به بازپرس حیدری گفت: چند روز قبل پسربچه‌ای وارد مغازه‌ام شد و تعدادی کیک و آبمیوه به عنوان نذری به من داد و رفت.

ظهر آن روز هنگام بازگشت به خانه‌ام در غرب تهران، خوراکی‌های نذری را به خانه بردم و همراه همسر و 2 دخترم آنها را خوردیم، اما پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش شدیم. هنگام شب پس از بازگشت یکی از فرزندانم به خانه به بیمارستان انتقال یافتیم.

روز بعد وقتی از بیمارستان مرخص شدیم و به خانه بازگشتیم، متوجه شدیم خودروی پژو، پول و طلا و چند قلم از اشیای خانه به ارزش 100 میلیون تومان، به سرقت رفته است و جستجویم برای یافتن آن پسر بچه و سارقان بی‌نتیجه ماند.

صدای ناله‌‌های گروگان

پس از این شکایت، پرونده برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان اداره سرقت و زورگیری پایگاه دوم آگاهی تهران قرار گرفت و تیم تحقیق به سرپرستی سرهنگ یگانه رئیس پایگاه دوم آگاهی تهران تحقیقات خود را درخصوص این پرونده آغاز کردند تا این که در ادامه تحقیقات، معلوم شد مردی به نام حسن با خودروی شاکی در شهر تردد می‌کند.

با مشخص شدن این موضوع، پاتوق این مرد زیر نظر گرفته شد و سرانجام هفته گذشته مخفیگاه وی در محله کیانمهر کرج شناسایی و او دستگیر شد و در بازرسی از محل زندگی وی، خودروی شاکی که پلاک جعلی بر آن نصب شده بود، کشف و ضبط شد. هنگامی که ماموران قصد ترک این محل را داشتند، متوجه صدای ناله‌هایی از انباری خانه متهم شدند.

به این ترتیب، پس از ورود به این محل، با دختر جوانی روبه‌رو شدند که تقاضای کمک می‌کرد.

پس از نجات این دختر، وی بیان کرد: متهم دستگیر شده حسن مرا ربوده و پس از آزار و اذیتم، از 2 ماه قبل در این محل زندانی کرده است.

بنابراین، دختر جوان همراه مرد متهم به پایگاه دوم آگاهی تهران انتقال یافتند.

ماموران ابتدا به تحقیق از دختر ربوده شده پرداختند که وی در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش، با حسن در خیابان آشنا شدم و بدون این که بدانم او متهم سابقه‌داری است، به رابطه‌ام با او ادامه دادم تا این که او از من خواستگاری کرد؛ اما خانواده‌ام پس از بررسی وضعیت او و خانواده‌اش، با این ازدواج مخالفت کردند و من به مرد مورد علاقه‌ام پاسخ منفی دادم، ولی او حاضر به جدایی نبود و چند بار تهدید کرد که بزودی از من و اعضای خانواده‌ام انتقام می‌گیرد.

دختر جوان ادامه داد: 2 ماه قبل، پس از خارج شدن از منزلمان در یکی از محله‌های مرکزی تهران، او با سد کردن راهم در خیابان، مرا با زور و تهدید چاقو ربود و به خانه‌اش در کیانمهر کرج انتقال داد و مرا در این محل به مواد مخدر (کراک) آلوده کرد و با زندانی کردن در انباری خانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

در پی این اظهارات مشخص شد متهم - حسن - دارای 9 فقره سابقه کیفری است و او با تعارف آبمیوه مسموم اقدام به سرقت از مردم می‌کرده است. تحقیق در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها