فرشته حشمتیان قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در انجمن اولیا و مربیان گفت: 210 عنوان کتاب تربیتی در راستای برطرف کردن نیاز خانواده و مربیان تألیف شده است.
کد خبر: ۲۸۷۳۱۲

به گزارش فارس ، قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در انجمن اولیا و مربیان در مراسم نواخته شدن زنگ پیوند که امروز در مدرسه راهنمایی دخترانه «شاهد هاجر» برگزار شد ، اظهار داشت: شعار انجمن اولیا و مربیان ، همراهی اولیا و مربیان برای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان است. اگر ضریب همکاری والدین و مربیان بالاتر باشد رشد و شکوفایی دانش‌آموزان افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه فعالیت این انجمن به بیش از 50 سال بازمی‌گردد، اضافه کرد: بیش از یک قرن است که تلاش کرده‌ایم تا خانواده با مدرسه کنار هم باشند بنابراین برای رشد دانش‌آموزان باید حلقه میان والدین و مدرسه حفظ شود.

حشمتیان با بیان اینکه با الگوگیری از ائمه اطهار (ع) باید خانواده سالم داشته باشیم، عنوان کرد: فرزند باید در کنار والدین و مربی تربیت شود تا مثلثی ایجاد شود که بتوانیم خروجی‌هایی مفید از مدرسه داشته باشیم. هم‌اندیشی و خرد جمعی برای نواندیشی است همچنین امیدواریم با کمک اولیا مسیر درخشانی را در این زمینه طی کنیم.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در انجمن اولیا و مربیان تصریح کرد: از همکاران خود انتظار داریم مشارکت اولیا را دخالت در امور تعیین شده ندانند بنابر این حضور اولیا به معنای انجام فعالیت‌هایی است که مدرسه به تنهایی قادر به انجام آن نیست.

حشمتیان اظهار داشت: اولیای دانش‌آموزان در هر محور و تخصصی که باشند می‌توانند با انجمن مدرسه همکاری داشته و فعالیت‌هایی را که مدرسه به تنهایی قادر به انجام آن نیست بر عهده گیرند. اعضای انجمن اولیا و مربیان تصور نداشته باشند که عضویت در این انجمن به معنای مشارکت در امور مالی است بلکه امروز در تلاشیم تا به اندیشه‌های بلند دست یابیم.والدین باید به یاری مدرسه بشتابند و تصور نداشته باشند که مدرسه به تنهایی قادر به انجام همه امور است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیز بین 2 ضلع خانواده و مدرسه قرار دارند، اضافه کرد: خانواده تلاش می‌کند تا فرزندی خوب تربیت کند و مدرسه نیز این تربیت را کامل‌تر می‌کند.این 3 حلقه که شامل همکاران در انجمن، اولیا و دانش‌آموزان است باید جایگاه خود را حفظ کند تا شکوفایی خوبی داشته باشیم.

قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در انجمن اولیا و مربیان با بیان اینکه سرپرست آموزش و پرورش از اولیای دلسوز هستند، گفت: اگر حمایت مسئولان در این عرصه نباشد حرکت به سمت جلو سخت خواهد بود بنابراین باید تلاش کرد تا با نو اندیشی به فردایی بهتر برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها