گروه جامعه: معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی شرایط دانشجویان معاف از آزمون جامع را اعلام کرد. عبدالله افشار افزود: دانشجویان دوره‌های کاردانی علمی کاربردی پودمانی که تمام پودمان‌ها را با موفقیت طی کرده‌اند اگر در آزمون ورودی مقاطع بالاتر که از طریق سازمان سنجش سراسر کشور پذیرش شوند یا در طول دوره بتوانند برای اشتغالزایی و کارآفرینی طرحی را تعریف و تدوین کرده و در مراجع ذی‌ربط به تصویب برسانند، این طرح به عنوان ارزیابی حرفه‌ای آنها محسوب و جایگزین امتحان جامع می‌شود؛ بنابراین دانشجویان مذکور از آزمون جامع پودمانی معاف می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۶۷۸۸

وی به فارس گفت: اگر دانشجوی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمام پودمان‌های دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی را طبق برنامه مصوب و براساس آیین‌نامه آموزشی در مدت مجاز و با موفقیت بگذراند پس از توفیق در آزمون جامع دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی دانش‌آموخته آن دوره شناخته شده و موفق به دریافت مدرک کاردانی علمی کاربردی می‌شود و امکان ادامه تحصیل و کسب تخصص و مهارت در مقاطع بالاتر را دارد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تأکید بر این‌که تغییر رشته، نقل و انتقال، مرخصی تحصیلی و مهمان شدن در نخستین پودمان دانشگاه جامع علمی کاربردی مجاز نیست، اظهار کرد: تغییر محل تحصیل در سایر پودمان‌ها به جز پودمان اول با موافقت مراکز آموزشی مبدا و مقصد و تأیید دانشگاه جامع علمی کاربردی فقط در شرایط خاص و طبق ضوابط امکانپذیر است. وی گفت: تغییر رشته بعد از پودمان اول فقط برای یکبار با رعایت ضوابط در دانشگاه جامع علمی کاربردی امکانپذیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها