ناصر گروسی رئیس شورای اسلامی شهرستان گفت: شهرهای اقماری این شهرستان با وجود جمعیت زیاد از داشتن سازمان اتوبوسرانی مستقل محرومند و باید برای این امر تمهیدی اساسی اندیشیده شود.
کد خبر: ۲۸۵۱۰۶

رئیس شورای اسلامی شهرستان در گفتگو با مهر افزود: شهرهای اقماری کرج زیر 100 هزار نفر جمعیت دارند و به همین دلیل طبق قانون نمی توانند برای سازمان اتوبوسرانی تاسیس کنند.

وی بیان کرد: این شهرها به دنبال این امر مجبور می شوند از خدمات سازمان اتوبوسرانی کرج استفاده کنند که این امر در مواقعی بر مشکلات آنها می افزاید. شهرهای اقماری کرج به ازای هر اتوبوس اختصاصی باید هزینه بپردازند که این امر، مشکلات مالی آنها را افزایش می دهد.

این مسئول با اشاره به بدهی شهرداری مشکین دشت به سازمان اتوبوسرانی کرج اظهار داشت: به دلیل عدم وجود قرارداد بین شهرداری مشکین دشت و اتوبوسرانی کرج هزینه اتوبوسهای اختصاصی طی 10 سال گذشته تجمیع شده و پرداخت نشده است.

گروسی در بخش دیگری از سخنان خود نیز عنوان کرد: پرداخت این بدهی از عهده شهرداری یادشده خارج است و به همین دلیل تقاضای بخشش نیمی از آن را از شورای شهر کرج و فرمانداری شهرستان به تصویب رساندیم.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم با مساعدت شورای شهر کرج و فرمانداری، مشکل مشکین دشت حل و بدهی اتوبوسرانی کرج نیز پرداخت شود.بر اساس مصوبه شورای شهرستان که در راستای توجه به محرومیت های شهرهای اقماری انجام شده، در صورتیکه فرمانداری و شورای اسلامی شهر کرج موافقت کنند ، نیمی از بدهی شهرهای اقماری به ویژه مشکین دشت بخشیده می شود.

این مسئول یادآور شد: مدیرعامل اتوبوسرانی با این موضوع موافقت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها