رفدایی از تهران: یک سال پیش عضو تعاونی مسکن مهر 4 شدم، اما تاکنون زمینی برایمان خریداری نشده، در حالی که هر عضو مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت کرده است.
کد خبر: ۲۸۴۴۴۰

مدنی از کرج: مطالبات بازنشستگان قبل از سال 79 هنوز پرداخت نشده است.

یک شهروند از تبریز: از سازمان نظام وظیفه درخواست دارم درخصوص معافیت سه فرزندی و دو برادری موضوع را برای هموطنان شفاف‌سازی کند.

یک هموطن از تهران: از شرکت واحد درخواست دارم هر چه سریع‌تر خط اتوبوسرانی راه‌آهن تجریش را راه‌اندازی کند.

توکلی از تهران: ای کاش دولت قیمت گاز سی.ان.جی را گران نکند.

یک شهروند: اخیرا شرکت‌های هرمی دوباره فعالیت خود را در تهران آغاز کرده‌اند. از مسوولان ذی‌صلاح درخواست برخورد با این شرکت‌ها را دارم.

یک هموطن: مدت 3 ماه است بیمارستان ع * حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده و اعلام ورشکستگی کرده است و اغلب روزها بین بیماران و پرسنل بر سر مخارج بالا و هنگفتی که بیمارستان برای بیمار محاسبه می‌کند، درگیری است.

مهرداد خنده‌زمین از شوش دانیال: شهر ما صاحب یکی از زیباترین ورودی‌های استان خوزستان است، ولی اخیرا شهرداری به بهانه اصلاح هندسی اقدام به قطع درختان کرده است. آیا این گونه رفتار ناشایست با درختان تنومند و قدیمی شهر، صحیح است؟

یک هموطن از بابل: در هلال احمر شهرستان بابل، پزشکان حق ویزیت خودرا 12 هزار تومان اعلام کرده‌اند. از سازمان هلال احمر درخواست دارم این مشکل را مرتفع سازد، چرا که حق ویزیت 7 هزار تومانی را تبدیل به 12 هزار تومان کرده است.

غفاری از تهران: در قبض برق مصرفی‌ام مبلغ 17 هزار تومان بدهی جهت ارائه لامپ کم‌مصرف لحاظ شده است، در حالی که تاکنون از اداره برق هفت تیر هیچ لامپ کم‌مصرفی تحویل نگرفته‌ام. وقتی موضوع را با آنها در میان می‌گذارم اظهار می‌کنند، اشتباه شده است و باید برای صدور قبض جدید به اداره برق بروم؛ در صورتی که اهمال و اشتباه از آنها بوده است و من باید جور اشتباه آنها را بکشم و یک روز مرخصی بگیرم و از محل کارم (اسلامشهر) به هفت تیر بروم تا کوتاهی آنها را جبران کنم.

محسنی از تهران: برای تمدید گذرنامه‌ام مراجعه کردم ولی متاسفانه پاسپورت صحیح و سالمم را که 4 سال از اخذ آن می‌گذشت باطل کردند و گذرنامه جدید صادر کردند. در حالی که در سال الگوی مصرف باید تا حد امکان صرفه‌جویی کنیم و بهتر است این مساله را از ادارات آغاز نماییم.

رشفق از ساوه: شبکه آموزش در شهرستان ما غیرقابل دریافت است.

*نام بیمارستان در دفتر روزنامه موجود است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها