گروه ورزش: به دنبال انتصاب جدید در سطح مدیران میانی سازمان تربیت بدنی، رئیس این سازمان تغییرات اخیر را در جهت ایجاد تحول به منظور شکل‌گیری یک جهش بزرگ و همه‌جانبه در ورزش ایران دانست.
کد خبر: ۲۸۳۸۱۹

علی سعید‌لو در مراسم معارفه امیررضا واعظی‌آشتیانی، قائم مقام سازمان تربیت بدنی گفت: هر تحول و حرکت جدیدی، یاران و همراهان جدید می‌طلبد. آنچه مسلم است در دوره جدید مدیریت سازمان تربیت بدنی هیچ مدیری از جمع ما خارج نخواهد شد و بناست با توجه به گستردگی و وسعت کار ضمن جذب یاران جدید جابه‌جایی‌هایی نیز صورت بگیرد.وی افزود: هدف ما این است تا زمانی که مسوولیت ورزش کشور را به عهده داریم با قدرت و سرعت هر چه تمام، جهشی بزرگ را در همه زوایای ورزش کشور ایجاد کنیم.

سعیدلو اضافه کرد: انتصاب واعظی آشتیانی به منظور سرعت‌بخشیدن به کارهای ورزش کشور است و با تقسیم کاری که صورت خواهد گرفت، مجالی پیش می‌آید که من با فراغ بال به حوزه کلان ورزش و برنامه‌ریزی لازم بپردازم.

در این جلسه همچنین واعظی آشتیانی، قائم مقام سازمان تربیت بدنی نظم و انضباط را حلقه گمشده مدیریتی دانست و گفت: نکته ظریفی که در مسائل جاری مغفول مانده، نظم و انضباط است که باید به دقت آن را عملی کرد. چرا که ما از دنیای پیشرفته و توسعه یافته هیچ کم نداریم، الا این‌که بعضا برای نظم و انضباط اهمیت لازم را قائل نمی‌شویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها