چشمان بسته مقابل تاراج ملی
سریال سرقت اشیای قدیمی از موزه‌ها و کاخ‌ها

چشمان بسته مقابل تاراج ملی

زن سالخورده، قربانی سارقان عتیقه

گروه حوادث: زن سالخورده‌ای در خانه‌اش در یکی از محله‌های تهران به قتل رسید و به دنبال قتل وی و سرقت اشیای قدیمی از خانه‌اش، کارآگاهان جنایی اداره آگاهی تهران، جستجوی ویژه‌ای را برای شناسایی عاملان این حادثه آغاز کردند. شهریاری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران از قتل زن سالخورده‌ای در یکی از محله‌های تهران خبر داد و به «جام‌جم» گفت: ساعت 12 ظهر 28 مرداد امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از قتل همسر 70 ساله‌اش واقع در خیابان سپهبد قرنی تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۷۴۹۳۰

پس از این تماس، ماموران کلانتری 107 فلسطین به محل حادثه اعزام شدند که معلوم شد زن صاحبخانه بر اثر اصابت جسمی سخت به ناحیه سر به قتل رسیده و جسد وی در یکی از اتاق‌های خانه رها شده و اثاثیه منزل به هم ریخته است. ماموران کلانتری با هماهنگی قضایی، جسد زن صاحبخانه را برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال دادند و به تحقیق از شوهر وی پرداختند.

همسر مقتول در اظهاراتش به پلیس گفت: علاقه خاصی به جمع‌آوری اشیا و اقلام قدیمی دارم و روز گذشته برای انجام کاری از خانه خارج شدم و هنگام ظهر وقتی به خانه برگشتم، چند مرتبه همسرم را صدا کردم، اما پاسخی نشنیدم و به جستجویش در اتاق‌های خانه پرداختم که متوجه شدم جسد همسرم در اتاقی است که اشیای قدیمی را در آن نگهداری می‌کنم، بنابراین با مشاهده جسد بشدت شوکه شدم و با پلیس تماس گرفتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها