اسماعیل نجار استاندار کردستان گفت: مردم همیشه در صحنه استان مشتاقانه منتظر دیدار با مقام معظم رهبری هستند و برای دیدار با ایشان لحظه شماری می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۱۶۷۰

استاندار کردستان در گفتگو با ایسنا در سنندج با اشاره به اینکه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکنون به استان‌های مختلف سراسر کشور سفر کرده‌اند، افزود: سفر به استان کردستان از زمان‌های دور دغدغه مقام معظم رهبری بوده که به حمد و الطاف الهی موجبات این سفر در سال جاری فراهم شده است و سه شنبه مقام معظم رهبری مهمان مردم همیشه در صحنه استان خواهد بود.

وی یکی از ویژگی‌های بارز مردم کردستان را دیانت و پاسداری آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: آیت‌الله خامنه‌ای با هدف آشنایی و دیدار نزدیک با مردم استان و بحث و بررسی مشکلات آنها و تلاش در رفع آن به کردستان سفر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برای تشریف فرمایی ایشان برنامه‌های متنوع زیادی در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های سفر رهبری حضور ایشان در بعضی از شهرستان‌های کردستان است. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقام معظم رهبری چند روزی در کردستان با اقشار مختلف مردم دیدار خواهند داشت.

«نجار» بیان داشت، به دستور سفیر ولایت آیت‌الله خامنه‌ای در شهرستان‌هایی که امکان حضور ایشان فراهم نشده، نمایندگانی از سوی رهبری به آنجا اعزام خواهند شد.

استاندار کردستان از دیگر برنامه‌های این سفر را دیدار با روحانیان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان استانی، نخبگان، جوانان و دانشگاهیان عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم این دیدارها به نحو احسن صورت گیرد.

اسماعیل نجار با اشاره به اینکه مردم خون‌گرم کردستان بعد از شنیدن خبر مسرت بخش سفر رهبر فرزانه انقلاب به این استان برای دیدار ایشان لحظه شماری می‌کنند، گفت: انتظار داریم مردم استان به بهترین نحو و با شور و شعف مضاعف به استقبال مقام معظم رهبری بیایند.

وی به برکات و آثار معنوی این سفر اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته لیستی از کاستی‌ها و مشکلات استان به دفتر مقام معظم رهبری ارسال شده و در اختیار ایشان قرار گرفته که قطعاً برای رفع این مشکلات از سوی مقام معظم رهبری تدابیری اندیشیده شده است.

«نجار» ، ارتقای همه جانبه و توسعه استان را از برکات مادی این سفر عنوان کرد و افزود: در سفر مقام معظم رهبری هیات دولت نیز بار دیگر در کردستان حضور خواهند یافت.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه طرح‌های پیشنهادی استان در جلسه‌ای با حضور معاون اول رییس جمهور مورد بررسی قرار گرفته و بعد از بررسی‌های انجام شده طی نشستی به مقام معظم رهبری اعلام خواهد شد، افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این جلسه به اصلاح یا تصمیم گیری‌های جدید در ارتباط با طرح‌ها و پیشنهادات یاد شده خواهد پرداخت.

وی گفت: از یک ماه گذشته با هماهنگی دفتر مقام معظم رهبری نظرات، مطالبات و نامه‌های مردمی جمع آوری شده و بعد از بررسی توسط کارشناسان و جمع بندی لازم به سمع و نظر ایشان خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها