
با وجود این، مسافران هواپیمای اردنی چارتر شده توسط شرکت <ف.الف>، مانند دیگر مسافران پروازهای تاخیری نبودند که هر بلایی به سرشان آمد را با چند غرغر و بد و بیراه بیخیال شوند و در مشغله روزانه حتی یاد آن خاطره تلخ سرگردانی نیفتند.
این بار ماجرا فرق میکرد. چرا که مسافران هنگام رسیدن به فرودگاه امام (ره) آنقدر از هواپیما پیاده نشدند تا با خواهش حراست فرودگاه و سازمان هواپیمایی کشوری و سرانجام نماینده شرکت متخلف و در برابر درج آگهی عذرخواهی در جراید و دریافت غرامت، هواپیما راترک کنند. اکنون هم که 10 روز آن ماجرا گذشته، آن مسافران از احقاق حقوق خود دست نکشیدند و دیروز با تجمع مقابل دفتر آن شرکت در تهران خواستار عمل به تعهدات داخل هواپیما شدند.
اما ظاهرا مذاکرات آنقدر به جایی نرسیده که کار به پلیس 110 و سرانجام احضار مدیر عامل این شرکت به کلانتری کشیده است.
مسافران میگویند تا زمانی که شرکت در جراید رسما از اتفاقی که افتاده عذرخواهی نکند، از تجمعات خود دست نمیکشند...
ظاهرا وضعیت حقوق مصرفکننده و شهروندی آنقدر وخیم شده که کار دارد به جاهای باریک میکشد. شاید بهتر باشد مدیران ارشد بخش هواپیمایی کشور با حساسیت و دقت بیشتری این گونه رویدادها را پیگیری کنند و با مجازات مدیران متخلف مانع از رسیدن کار به جاهای باریک شوند.بخصوص در بخش شرکتهای هواپیمایی که تاخیر جزو جداییناپذیر فعالیتشان شده است؟!
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
گفتوگو با میلاد بنیطبا، کارگردان فیلم سینمایی «مرجان» پیرامون دغدغههای ساخت و چالشهای اکران یک فیلم اجتماعی
یونس محمدی، تهیهکننده و مجری برنامه «مکث» :
«جامجم» در گفتوگو با رئیس باشگاه دانشپژوهان جوان بررسی کرد