مرگ تلخ نوازنده تومبا با حمله 8 سگ ولگرد

موسیقی غم‌انگیز پایانی (+عکس)

در حاشیه تهران اتفاق افتاد

حمله سگ‌های گرسنه به زن میانسال

حمله چند سگ ولگرد در یکی از شهرک‌های حاشیه‌ای تهران، زن میانسال را در یک قدمی مرگ قرار داده است.
کد خبر: ۲۴۴۰۱۹
به گزارش جام‌جم، صبح روز 13 فروردین زن 40 ساله‌ای به نام مهناز که قصد خرید نان از محل سکونت خود در شهرک نصیرآباد حوالی شهرستان رباط‌کریم را داشت، در انتهای این شهرک از سوی چند سگ ولگرد گرسنه موردحمله قرار گرفت و بشدت مجروح شد.

به دنبال این حادثه و فریادهای کمک‌خواهی زن میانسال، چند رهگذر به کمک وی شتافته و با فراری دادن سگ‌ها، زن میانسال را که بشدت مجروح شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

یکی از بستگان این زن به «جام‌جم» گفت: پس از انتقال زن مجروح به بیمارستان حضرت فاطمه (س)‌ پزشکان مداوای او را آغاز کردند و در آخرین اظهارنظر از سوی آنها  اعلام شده است که برای یک فقره از جراحی‌هایی که باید روی بیمار انجام شود، باید وی 12 ساعت در اتاق عمل بماند.

حادثه مشابه

یادآور می‌شود دریک حادثه مشابه که در روزهای پایانی سال 86 در شمالغرب تهران اتفاق افتاد، یک دختر جوان که به قصد عکاسی از بارش برف دراین منطقه از منزل خود خارج شده بود، مورد حمله سگ‌های ولگرد و گرسنه قرار گرفت و روز بعد جسد وی کشف شد که پرونده این حادثه پس از بررسی و تحقیق و دستگیری فردی که صاحب سگهای ولگرد در یک باغ متروکه بود، به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها