معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: برنامه‌های فرهنگی و هنری راهیان نور امسال نسبت به سال گذشته رشد کمی و کیفی داشت، مخصوصاً برنامه‌های فرهنگی و انگیزشی یادمان دوکوهه جذابیت بالایی داشت.
کد خبر: ۲۴۳۲۸۲

سید باقر سادات حسینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایثار و شهادت فارس اظهار داشت: طی ارزیابی انجام شده در قالب برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در مناطق یادمانی جنوب، برنامه‌های فرهنگی و هنری امسال نسبت به سال گذشته جذاب‌تر بود.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی، هنری و انگیزشی در یادمان دو کوهه نمایشگاه‌های متنوع، پرده‌خوانی، برنامه معبری به سوی آسمان، مراسم تحویل سال نو و برنامه‌های انجام شده در گردان تخریب از جذابیت‌ بالایی برخوردار بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سازمان اردویی نیروی مقاومت، سیره تفحص شهدا و موسسه فرهنگی و هنری همکاری های قابل توجه‌ای را برای رسیدن به اهداف مشترک فرهنگی را داشتند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر زائران مناطق جنگی را قشر جوان و نوجوان تشکیل می‌دهد، خدمت‌رسانی به زائران در حوزه حمل و نقل و اسکان باید فعال‌تر شود تا اثرات فرهنگی مناسبی برای زائران ایجاد شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها