رییس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

صدور 100هزار تن سیب به کشورهای مختلف

جعفرصادق اسکندری رییس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: یک‌صد هزار تن سیب درختی آذربایجان‌غربی به کشورهای مختلف صادر شد.
کد خبر: ۲۴۲۷۱۰

به گزارش ایسنا ، رییس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی در دیدار با اصناف و صاحبان صنایع استان، افزود: مدیریت صحیح و پیگیری‌های استاندار موجبات تحقق این مهم را برای استان فراهم کرد.

وی با اشاره به بازار سیب در کشورهای همسایه، گفت: صادرات این محصول ارزشمند موجبات تشویق و رضایت باغداران استان آذربایجان‌غربی را به‌وجود آورد.

اسکندری سال آینده را سال بازرگانی خارجی برای استان عنوان کرد و افزود: این عنوان به ‌دلیل دارا بودن آذربایجان‌غربی از قابلیت‌های منحصر به‌فرد در زمینه‌های مختلف صنعت ، معدن ، کشاورزی و بازرگانی و نیازمندی بازارهای منطقه به محصولات تولیدی استان است.

وی از برگزاری نمایشگاه اختصاصی ایران به مدیریت آذربایحان‌غربی در اربیل عراق در سال‌جاری خبر داد و افزود: این نمایشگاه در جهت آشنایی مردم کشورهای همجوار به‌ویژه عراق با محصولات تولیدی استان و علاقه‌مندی مردم این منطقه به محصولات ایرانی برگزار می‌شود.تولید کنندگان استان سال آینده در نمایشگاه‌های گوناگون در کشورهای مختلف، محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

رییس سازمان بازرگانی آذربایجان‌غربی، جهت کنترل بازار و تامین مایحتاج مردم، گزارشی از فعالیت‌های گوناگون سازمان بازرگانی استان در سال گذشته را ارائه کرد.

در ادامه جلسه ، علی عبدالله‌زاده، رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به صادرات سیب تولیدی استان به خارج از کشور، گفت: این امر موجب تشویق کشاورزان در تولید بیشتر این محصول شده‌ است.

وی به ارائه عملکرد این سازمان در سال گذشته پرداخت و از مدیریت استان در جهت پیشرفت و احداث سردخانه‌های جدید برای نگهداری محصولات تولیدی باغداران استان تشکر و قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها