از این پس مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل می‌توانند سیم‌کارت‌های خود را به مبلغ هزار تومان شارژ کنند.
کد خبر: ۲۴۱۲۱۷
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، در حال حاضر مشترکین می‌توانند از طریق دستگاه‌های POS نصب شده در محل فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراجعه به سایت اینترنتی بانکهای سامان (WWW. SB24.IR)، اقتصاد نوین (WWW. ENBANK. IR)، ملت (WWW.BANKMELLAT.IR) و پاسارگاد (WWW. BPI.IR)، سیم‌کارت خود را از میان گزینه‌های 1، 2، 5، 10 و 20 هزار تومانی شارژ کنند.

بر اساس این گزارش، به زودی امکان شارژ هزار تومانی از طریق دیگر روش‌های دریافت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز ارایه خواهد شد.

از سوی دیگر، کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، در فاصله 24 اسفند 87 تا 15 فروردین 88 با خرید شارژ از طریق هر یک از روش‌های موجود و وارد نمودن شماره رمز 12 رقمی و یا استفاده از شارژ الکترونیکی (E_ CHARGE) معادل 10 درصد از مبلغ شارژ خریداری شده، اعتبار رایگان دریافت می‌کنند.

بر این اساس، مشترکین 15 روز برای استفاده از این اعتبار رایگان فرصت دارند، لذا پس از دریافت شارژ رایگان، ابتدا 10درصد اعتبار رایگان مصرف شده و سپس از اعتبار موجود در حساب سیم کارت کاسته خواهد شد.

در حال حاضر، افزایش شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل از طریق روش‌های متنوعی از جمل کارت شارژ، شارژ اینترنتی، شارژ الکترونیکی (e_ charge) سرویس خط به خط، شارژ رمزدار، پایانه‌های فروشگاهی (pos) و دستگاه‌های خودپرداز (ATM) بانک‌های ملی، صادرات و کشاورزی سراسر کشور مقدور است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها